Snupi Skrevet 30. mars 2010 #1 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg er den lykkelige eier av gammel ny Nissan X-trail, diesel -2004 modell. Skal det skiftes registerreim på den? Etter hvor mange kjørte kilometer? Mye koster det? Må det merkeverksted til dette oppdraget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. mars 2010 #2 Del Skrevet 30. mars 2010 Har den regiserreim eller registerkjede? Dersom det er reim anbefales det vel skifte ettet ca 120 000km. Dersom du følget serviceheftet, så fremgår det av dette, dersom du har reim som må skiftes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupi Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 30. mars 2010 Ikke godt å si hva den har. Serviceheftet fulgte ikke med. Har kjørt 115000 Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 30. mars 2010 #4 Del Skrevet 30. mars 2010 Såvidt jeg kan se er det kjede på disse, som normalt skulle være vedlikeholdsfritt frem til 300,000 km eller deromkring. Imidlertid ser jeg noen snakker om en tilbakekalling på Nissan 2.2 diesel, kjedestrammeren kan slå seg vrang og ta kvelden på kjedet. Jeg ville definitivt kontaktet et merkeverksted for å spørre dem om dette er aktuelt for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå