Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Kjenner du når han kommer inni deg? Jeg kjenner ikke at han har kommet før han trekker seg ut, og jeg kjenner sæden renner ut. Er det jeg som er følelsesløs nedi der?
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Jeg kjenner heller ikke at han kommer, så om det er noe galt med deg feiler jeg det samme
HelenaR Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Jeg kjenner oftest at han blir større og hardere rett før det går og så merker jeg det godt på han når det går; bevegelser/uttrykk og lyder som tilsir at han får orgasme. Har hørt om damer som får orgasme av "spruten", men har ennå ikke møtt damer som kan bekrefte at de er såå følsomme.
nybegynneren Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Når jeg var ung/yngre kjente jeg det,men ikke nå i voksen alder.
Gjest Maxtor Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Kjenner ikke selve spruten nei, men kjennet pulseringa av penis rett etter han kommer, det er vel det.
Caramela Skrevet 31. mars 2010 #6 Skrevet 31. mars 2010 Som andre har nevnt her, ikke selve spruten, men at penis blir hardere og større rett før han kommer, og pulseringen etterpå.
Beauté Skrevet 31. mars 2010 #7 Skrevet 31. mars 2010 Nei kjenner ikke det. Og det er pga sæden er kroppsvarm.
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2010 #8 Skrevet 31. mars 2010 Som andre har nevnt her, ikke selve spruten, men at penis blir hardere og større rett før han kommer, og pulseringen etterpå. Samme her
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 31. mars 2010 #9 Skrevet 31. mars 2010 Nope, kjenner det ikkje. Men merker det på han og pustingen hans når han kommer.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 31. mars 2010 #10 Skrevet 31. mars 2010 Jeg kan kjenne at det plutselig blir mye mer der inne, haha.. Men har aldri kjent at det spruter inn i livmorsveggen liksom..
LetThemEatCake Skrevet 31. mars 2010 #11 Skrevet 31. mars 2010 Nej, jag känner inte själva sprutet, men jag märker ju på honom att han kommer. Det går ju inte obemärkt förbi liksom. Ibland (ofta när vi kör doggy och jag inte ser hans ansikte) så missar jag att han kommer, men då känner jag ganska snabbt att säden rinner ut och det blir klibbigt och det svider faktiskt lite.
Gjest b Skrevet 31. mars 2010 #12 Skrevet 31. mars 2010 Jeg kjenner oftest at han blir større og hardere rett før det går og så merker jeg det godt på han når det går; bevegelser/uttrykk og lyder som tilsir at han får orgasme. Har hørt om damer som får orgasme av "spruten", men har ennå ikke møtt damer som kan bekrefte at de er såå følsomme. Får ikke orgasme direkte av spruten, men tror det er tanken på at han kommer som gjør at jeg ofte kommer også. Kjenner pulseringen, men ikke selve spruten.
MsZ Skrevet 31. mars 2010 #13 Skrevet 31. mars 2010 Jeg merker ikke på penis at han kommer, men merker det på andre måter
Gjest Sparvöga Skrevet 31. mars 2010 #14 Skrevet 31. mars 2010 Jeg har egentlig ikke tenkt over om jeg kjenner at han spruter - da gjør jeg kanskje ikke det. Når han kommer er jeg helt oppslukt av det, jeg tenker ikke så mye over hva jeg kjenenr hvor da.
Gjest Skya Skrevet 31. mars 2010 #15 Skrevet 31. mars 2010 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
AngeliqueW Skrevet 31. mars 2010 #16 Skrevet 31. mars 2010 Jeg kjenner alltid at han kommer, elsker det når jeg kjenner han blir større og hardere, og pulseringen. Om jeg er godt igang selv, hender det jeg kommer, men vet ikke om det er hans orgasme eller det mentale kicket jeg får av hans orgasme som utløser min egen.
Riskrem Skrevet 31. mars 2010 #17 Skrevet 31. mars 2010 Minuttene før han kommer blir han ekstra stor og hard. Blir ekstremt kåt når det skjer, jeg kan nesten føle energien hans Når han kommer inni meg kjenner jeg pulseringen, men ikke annet enn det.
skandale Skrevet 31. mars 2010 #18 Skrevet 31. mars 2010 (endret) Jeg er en av de som kjenner når kjæresten min spruter. Derfor blir det til at vi ofte kommer noenlunde samtidig, jeg føler meg kjempeheldig! Med andre har jeg imidlertid opplevd det samme som trådstarter, tror det er helt vanlig. Endret 31. mars 2010 av ecureuil
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. april 2010 #19 Skrevet 1. april 2010 Jeg kjenner sammentrekningene hans i det han spruter. Mmm..deilig.
aysha Skrevet 1. april 2010 #20 Skrevet 1. april 2010 jeg har faktisk kjent at han sprutet inni meg en gang, det var veldig opphissende, og fikk meg til å komme kjente lksom et lite dytt inn i livmorsveggen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå