Gjest kakestrø Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Hei! Jeg skal til undersøkelse på sykehuset om en mnd for en kul jeg har i brystet. Den er undersøkt av lege, og mest sannsynlig helt ufarlig, men skal undersøkes iallefall! Her om dagen fant jeg også en slags kul i armhulen ... Jeg sier "en slags" fordi den for det første er veldig liten, som en veldig liten drue. Den er heller ikke helt rund, og sitter dypt (kjenner den ikke i alle stillinger, men hvis jeg legger armen over hodet kan jeg kjenne den). Er det dette som er lymfekjertelen? Og burde jeg nevne dette når jeg er inne på sykehuset, eller er det helt normalt?
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Nevn det du Det er sannsynligvis en lymfekjertel, eller det kan ha med muskulatur/senefester å gjøre, men det bør undersøkes i ammenheng med at du kjenner en kul i brystet også. Forøvrig synes jeg en måned å vente er lenge på en slik undersøkelse, selv om legen mener den er ufarlig (noen leger har en tendens til å bare tenke statistikk og f eks tro at sannsynligheten for noe alvorlig =0 om man er yngre nn 50...). Du kan jo ta kontakt med legen din igjen og spørre om kulen før du skal til sykehuset forresten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå