Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 I alle år som eg kan huske, har heile familien reist på hytta til besteforeldra mine i påsken. Men pga eit dårleg forhold mellom pappa og onkel, har pappa og ste-mora mi lat vere å reise dei siste åra. Tanta mi som er yngst i denne søskenflokken, Reiser og alltid på hytta. Alle har 2 barn kvar i alderen 7-12. Sjølv er eg 20 og har ein storebror på 23. Det som er problemet er at, onkelen min nekter å komme vis dei to småsøskene mine skal komme uten foreldra. Men han syns det er greit at meg og min storebror kommer. Tanta mi ønsker at vi alle skal komme, å veit ikkje om ho orkar å vere der med berre onkelen min og familien hans. Sjølv skulle eg ønske at eg fortsatt var eit barn å slapp denne problestillinga. Eg kjem godt overens med alle, så alle prøver å dra meg i kvar sin retning. Min far vil no at eg skal boikotte å reise på hytta dette året. Å eg syns så synd i besteforeldra mine å tanta mi vis eg unnlater å reise. Mens at eg sviktar mine søsken og far om eg sjølv reiser! Kva syns dere?
Gjest jomfrua Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Jeg synes du skal gjøre som du ønsker. Du er ikke en del av den søsken konflikten din far har. Jeg synes det er urimelig av din far og be deg melde deg inn i en slik konflikt.
Eliisa Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Kjedelig konflikt.. Du bestemmer jo selv. Du er jo såpass voksen at du tar dine egne valg. Lite voksent av faren din å sette deg i den situasjonen. På den andre siden ville jeg nok ikke ønsket å reise på en hyttetur der mine småsøsken ikke var velkommen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Fortsatt ikke bestemt meg om jeg skal reise. Er forferdelig usikker.
Spirit Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Hvor langt er det til hytta? Synes du skal velge det du selv ønsker, uansett hva du gjør så blir det riktig. Snntsett svikter du ikke noen, for du må velge uansett.
Phaedra Skrevet 30. mars 2010 #6 Skrevet 30. mars 2010 En ting er at faren din ikke er velkommen, men hvis det også gjelder småsøsknene dine så ville ikke jeg dratt - og jeg ville informert om at dette var grunnen. Man blander ikke barn inn i en "voksenkrangel" på den måten.
Irith Skrevet 30. mars 2010 #7 Skrevet 30. mars 2010 En ting er at faren din ikke er velkommen, men hvis det også gjelder småsøsknene dine så ville ikke jeg dratt - og jeg ville informert om at dette var grunnen. Man blander ikke barn inn i en "voksenkrangel" på den måten. Siterer denne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå