Gjest Sandbekken Skrevet 8. april 2010 #21 Skrevet 8. april 2010 Jeg har et litt off-topic spørsmål ang. nettshopping av kondomer (og alle andre relaterte ting). Hva slags format kommer de i til posten eller i postkassen? Regnet med at det ikke står f.eks. "KONDOMERIET" i store blinkende neonbokstaver over hele pakken. Men for oss som synes sånt er "flaut" er det fint om pakken er nøytral..... De fleste nettbutikker sender slikt i en nøytral pakke, ja
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. april 2010 #22 Skrevet 8. april 2010 Veldig greit å kjøpe kondomer der de har Vansafe. Du tar jo bare et kort og betaler det i kassa. Jeg har kjøpt kondomer mange ganger. Første gangen var jeg dritflau. Da var jeg bare 15-16 år og sto i sammen med kjæresten min på apoteket. I det siste så har jeg kjøpt til sønnen. Bedre at jeg tar kostnaden framfor at han tar noen sjanser.
Gjest Sandbekken Skrevet 8. april 2010 #23 Skrevet 8. april 2010 Veldig greit å kjøpe kondomer der de har Vansafe. Du tar jo bare et kort og betaler det i kassa. Jeg har kjøpt kondomer mange ganger. Første gangen var jeg dritflau. Da var jeg bare 15-16 år og sto i sammen med kjæresten min på apoteket. I det siste så har jeg kjøpt til sønnen. Bedre at jeg tar kostnaden framfor at han tar noen sjanser. der jeg jobber må kundene spør oss i kassa for å få lapp til vensafen mange flaue kunder da
superior Skrevet 8. april 2010 #24 Skrevet 8. april 2010 Jeg jobbet på Rema før, og tenkte da aldri over det om folk kjøpte kondomer.. Tenker heller aldri over det selv ..
LetThemEatCake Skrevet 8. april 2010 #25 Skrevet 8. april 2010 Enda gången jag har tyckt att det varit jobbigt att köpa kondomer var när jag var 14 år och skulle köpa det för första gången.. Jag var helt övertygad om att hon i kassan skulle vilja se legitimation! Men efter det har jag aldrig sett det som ett problem. Jag tycker att det är jobbigare att köpa tamponger i så fall. Fast inte ens det tänker jag över, haha. Pinsamt blir det först när folk faktiskt ser att man tycker att det är pinsamt! När någon står i kassan och rodnar så riktas ju blickarna automatiskt dit, trots att ingen egentligen tycker att det är märkligt. :gjeiper:
*Numi* Skrevet 8. april 2010 #26 Skrevet 8. april 2010 Nei, det synes jeg ikke. Kjøpte det på kiosk her om dagen, og da måtte jeg jo si hva det var jeg skulle ha. Tror han bak disken ble litt flau, men jeg ble ikke det. Det er jo helt naturlig, og det er et produkt de selger, så det er jo både meningen og helt vanlig at folk kjøper det.
Gutt87 Skrevet 8. april 2010 #27 Skrevet 8. april 2010 Kjøpe kondomer er jo ikke flaut, om jeg får en kommentar tilbake så får jeg jo heller spørre om den personen vil være med å bruke de. Da skal vi se hvem som blir flau...
Gjest Anjelika Skrevet 9. april 2010 #28 Skrevet 9. april 2010 Jeg tenker faktisk litt over det når jeg kjøper kondomer (og til og med tamponger!) på butikker, men direkte flau blir jeg ikke. Eneste er på kiosker hvor man må si det til fyren i kassa og han begynner å spørre hvilken type og slikt imens det står folk bak meg - det gjør jeg kun i nødstilfeller. Det går jo helt fint, men det er ikke toppen av lykke akkurat. Synes det er best på apoteket og kondomeriet/sexbutikker, der kan jeg til og med spørre om hjelp (har vært gjennom en del merker for å finne det perfekte). Dessuten er det liksom mer naturlig der, og ekspeditørene selger massevis av myyye pinligere greier enn kondomer der daglig Men kondomeriet.no er fint det og, du får en nøytral pakke som det står avsender Ole Andersen 0010 Oslo eller noe i den duren på. Regner med alle i postverket vet godt hvem det er fra da, hehe
NatashaHAHA Skrevet 14. april 2010 #29 Skrevet 14. april 2010 (endret) Haha jeg jobber i dagligvarebutikk og opplever sjeldent at folk kjøper kondomer. Men jeg ser alltid på hvem de er og forestiller meg litt av hvert. Kom en andpusten mann i 30 åra i hu og hast som kjøpte deodorant, mintpastiller og kondomer. Sånt synes jeg er morsomt! Ville ikke kjøpt kondomer på en dagligvare, men heller på en sexbutikk, der er jeg ikke flau for noe og du møter ikke hvem som helst (lærer, kollega, venninne fra kirka osv) der inne. Men for all del, ikke vær flau over det, du tar vare på sakene, det skal du jo ikke dømmes for. Men jo, den gjennomsnittlige dama foran deg og mannen bak deg i køen tenker over det du kjøper. Endret 14. april 2010 av NatashaHAHA
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå