Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, here we go!

Tenkte litt på tråden til AnonymBruker ang prevensjon.Derfor lurer jeg på om det er flaut å kjøpe kondomer i dag,eller synes du det er greit? :)

Jeg kunne godt vært tøffere,og kjøpt kondomer på butikken.Men for å være helt ærlig,så syns jeg det er helt utrolig ekkelt og flaut!

Så hva synes du? Tips til hvordan gjøre det mindre flaut? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har jobbet i dagligvarebutikk, og har aldri tenkt over det når folk har kjøpt kondomer hos meg.

Det virker som folk har en tendens til å danne bilder i hodet at de som ekspederer dem sitter og tenker "ja jøss, ser at du har planer for helgen!" men sånn er det ikke.

Men har lagt merke til at enkelte kunder kjøper det samtidig som de kjøper mange andre varer, og slenger det på helt til sist, rett før de skal til å betale.

Så du kan jo gjøre det hvis det hjelper?

Skrevet

Jeg regner med jeg legger mer i det enn hva som er nødvendig ja.Men så tenker jeg,hva om det kommer kjentfolk og stiller seg i køen bak meg. :fnise: Men det er nok det at jeg tenker på hva de bak kassen tenker også ja..

Skrevet

Jeg har både sittet i kasse, og kjøpt kondomer selv i butikk. Har ikke opplevd verken det ene eller det andre som ubehagelig. Eneste gangen jeg reagerte på kondomer når jeg satt i kasse, var når det kom en guttunge på 18-19, og det var alt jeg skulle ha. Men jeg tenkte ikke negativt, jeg syntes det var flott! Kjempefint med en gutt som tar ansvar.

Her er det kondomer som er vår prevensjon, og det slenger vi på sammen med resten av matvarene og tenker ikke noe over det. Det er ærlig talt de i kassa sitt problem om de ikke greier å holde seg seriøse...

Men, om du synes det er ubehagelig i matvarebutikken; hvorfor ikke gå på apoteket og kjøpe?

Skrevet

Egentlig er det bare tull å være flau over det,det vet jeg. Og jeg vet det selv at,hadde jeg jobbet i kassa på butikken hadde jeg ikke reagert negativt på noen måte selv.Så det er vel bare å overkomme frykten å handle inn til påska da :lur:

Skrevet

Jeg syns også det er flaut:p

Når jeg satt i kassa tenkte jeg litt "hmm, h*n kjøper kondomer altså!", så jeg er redd andre gjør det og:p Men jeg var veldig ung og litt over gjennomsnittet sexfiksert, tror ikke kassadamer vanligvis tenker mye over det. Og som exen min sa "Hva så om de ser en ekstra gang på deg når du handler kondomer? Det er jo bare stas å vise at man får seg noe;)"

Jeg har bare kjøpt en gang, passet på å gå i kassen der en ukjent kassedame satt (kjenner jo halve butikken etter å ha handlet der fast lenge) og la det i midten av alt det andre. Skjedde ikke noe:p

Det ER jo ingen reell grunn til at det skal være flaut, men jeg kjenner litt på følelsen for det om.

Skrevet

Ok, here we go!

Tenkte litt på tråden til AnonymBruker ang prevensjon.Derfor lurer jeg på om det er flaut å kjøpe kondomer i dag,eller synes du det er greit? :)

Jeg kunne godt vært tøffere,og kjøpt kondomer på butikken.Men for å være helt ærlig,så syns jeg det er helt utrolig ekkelt og flaut!

Jeg velger meg vel ut butikker hvor det er få folk, og med kassadamer/menn over 50. :fnise: Så da går det bra. :nigo:

Skrevet

Skjedde ikke noe:p

Hva skulle eventuelt ha skjedd da? Skulle noen ropt "hei - her er det ei som skal ha seg nå, ja!". :fnise:

Jeg er heldigvis ikke noe flau for det, eller litt, siden jeg ikke handler kondomer når jeg har barn med på handleturen. Men ellers... pytt.

Jobbet forresten på bensinstasjon for lenge siden, og en kveld kom det en bil med et ungt par skrensende inn mellom pumpene sånn omtrent ett minutt før stengetid. Gutten storma ut av bilen og inn døra. "Rakk det heldigvis," sa han. "En pakke kondomer". Når han hadde betalt og skulle gå klarte jeg ikke å dy meg, men smilte mitt bredeste og ønsket han en riktig god kveld. Han bare gliste og sa takk!

Skrevet

Hva skulle eventuelt ha skjedd da? Skulle noen ropt "hei - her er det ei som skal ha seg nå, ja!". :fnise:

Jeg er heldigvis ikke noe flau for det, eller litt, siden jeg ikke handler kondomer når jeg har barn med på handleturen. Men ellers... pytt.

Jobbet forresten på bensinstasjon for lenge siden, og en kveld kom det en bil med et ungt par skrensende inn mellom pumpene sånn omtrent ett minutt før stengetid. Gutten storma ut av bilen og inn døra. "Rakk det heldigvis," sa han. "En pakke kondomer". Når han hadde betalt og skulle gå klarte jeg ikke å dy meg, men smilte mitt bredeste og ønsket han en riktig god kveld. Han bare gliste og sa takk!

Høhø, nei det var liksom det:p Men det gikk liksom helt fint, i verste fall kunne det jo skjedd at strekkoden ikke funket og at jeg måtte hentet en ny pkn mens alle så på, jeg glemmer den på varebåndet og damen roper etter meg, det kommer en kjent bak meg osv osv. Kan oppstå pinlige situasjoner om man skal tenke langt ;)

haha, jeg ser det for meg!

Selv hadde jeg en småpinlig opplevelse med en fyr som kom i min butikk og som ikke fant kondomene. I min kasse var det ingen så jeg måtte rope og spør kassen over. Flaut der og da og fyren så ganske brydd ut selv!

Skrevet (endret)

Bestill fra nettet!

Jeg bestilte en hel haug fra nettet for 2 år siden.. Har fortsatt masse igjen ( :( haha ). Bare pass på utløpsdatoen :)

Endret av Strenge Frk.Gerd
Gjest Sandbekken
Skrevet

Jeg sitter i kasse, og butikken jeg jobber i har Vensafe til alle legemiddler, kondomer og tobakk. Jeg er ikke så kjent med navnene på kondomene. Så når eg fyr kom å sa han skulle ha Zinet (tror det var det navnet)forsto jeg ikke hva han mente og måtte spør :P Hahah stakkars han blei så flau at han blei sint :P

Må innrømme at jeg tenker litt dirty når folk skal kjøpe kondom.. Jeg veeet det er teit og umodent, men jeg er litt fiksert :sjenert:

Nettshopping er tingen

Skrevet

Høhø, nei det var liksom det:p Men det gikk liksom helt fint, i verste fall kunne det jo skjedd at strekkoden ikke funket og at jeg måtte hentet en ny pkn mens alle så på, jeg glemmer den på varebåndet og damen roper etter meg, det kommer en kjent bak meg osv osv. Kan oppstå pinlige situasjoner om man skal tenke langt ;)

haha, jeg ser det for meg!

Selv hadde jeg en småpinlig opplevelse med en fyr som kom i min butikk og som ikke fant kondomene. I min kasse var det ingen så jeg måtte rope og spør kassen over. Flaut der og da og fyren så ganske brydd ut selv!

Å hærreguuud! Jeg hadde dødd :skratte: For det er nettopp min flaks at noe sånnt skjer i en,for meg, pinlig situasjon!

Skrevet

Jeg sitter i kasse, og butikken jeg jobber i har Vensafe til alle legemiddler, kondomer og tobakk. Jeg er ikke så kjent med navnene på kondomene. Så når eg fyr kom å sa han skulle ha Zinet (tror det var det navnet)forsto jeg ikke hva han mente og måtte spør :P Hahah stakkars han blei så flau at han blei sint :P

Må innrømme at jeg tenker litt dirty når folk skal kjøpe kondom.. Jeg veeet det er teit og umodent, men jeg er litt fiksert :sjenert:

Nettshopping er tingen

Hmm........Nettopp!Kan være endel sånne fikserte som deg bak disken vettu :gjeiper:

Men handle "regnfrakk" på nette har jeg jammen ikke tenkt på.Men er altfor sent nå til påska da.Må bare manne meg opp å finne en øde butikk med en 70 åring bak disken :briller2::bolledeig:

Skrevet

De gangene jeg har kjøpt kondomer har jeg ikke syntes at det var noe flaut. Og hva de som sitter i kassa eventuelt måtte tenke bryr jeg meg ikke om.

Det er jo ikke flaut å ha et sex-liv. Pluss ved å kjøpe kondomer tar man ansvar for eget sex-liv, og det er iallefall ikke flaut.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kjøp de på apoteket eller kondomeriet, da. Eller på 7/11 sånn kl hall fire søndags morgen. Da er det ganske stor omsetning på kondomene der.

Skrevet

Kjøp de på apoteket eller kondomeriet, da. Eller på 7/11 sånn kl hall fire søndags morgen. Da er det ganske stor omsetning på kondomene der.

Hahahaha, rimelig kleint å stå på 7/11 på søndagsmorgen med en dritings kar ved siden av seg for å kjøpe kondomer. Been there.. :rodme:

• 2 uker senere...
Skrevet

Ok, here we go!

Hei, hvis du synes det er flaut kan du f.eks kjøpe masse andre ting før du siden slenger på en pakke kondomer eller to.

Det er ganske enkelt hvis du bare ikke tenker på det..

prøv det ;)

Skrevet

Syntes det var flaut når jeg var 16-17, men ikke nå.

Har forresten sittet i kassen jeg og, og reagerte ikke på det om noen slengte opp en pakke kondomer.

Den eneste gangen jeg tenkte noe ang det var en gravid dame som kjøpte en pakke sammen med matvarene. Da fòr det en tanke gjennom hodet mitt: "det er nok litt for seint å bruke kondom nå ja" :fnise:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et litt off-topic spørsmål ang. nettshopping av kondomer (og alle andre relaterte ting). Hva slags format kommer de i til posten eller i postkassen? Regnet med at det ikke står f.eks. "KONDOMERIET" i store blinkende neonbokstaver over hele pakken. Men for oss som synes sånt er "flaut" er det fint om pakken er nøytral..... ;)

Skrevet

Jeg har jobbet i kassen og jeg må helt ærlig fortelle at jeg tenkte alltid over det når noen kjøpte kondomer, hehe... man legger alltid merke til det, men bryr meg ikke noe mer enn det.

Ellers så synes jeg det er lettere å kjøpe kondomer når typen er med og når jeg har mange andre dagligvareprodukter. Aner ikke hvorfor =D

Vet ikke om det er lurt å fortelle dette, men hadde et flaut tilfelle da jeg var på Rema 1000 med x'n min en gang. Så kjøpte vi kondomer og det satt en unggutt i kassen. Etter vi hadde betalt lo han høyt mens han ropte "Kos dere i helga da"... flaut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...