Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ups jeg har lest noe jeg ikke skulle på Pc`n ble revet av en ren nysgjerrighet. Og åpnet noen logger til Sambo. :oops:

Det jeg lurer på, er det noen mulighet han kan se at jeg har lest de? Dette er noe jeg ikke gjør, og jeg er full av dårlig samvittighet, (noe jeg også fortjener, vil ikke ha noe moralpreken) hvor i såfall kan jeg finne dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ups jeg har lest noe jeg ikke skulle på Pc`n ble revet av en ren nysgjerrighet. Og åpnet noen logger til Sambo. :oops:

Det jeg lurer på, er det noen mulighet han kan se at jeg har lest de? Dette er noe jeg ikke gjør, og jeg er full av dårlig samvittighet, (noe jeg også fortjener, vil ikke ha noe moralpreken) hvor i såfall kan jeg finne dette?

Hmm.. De siste lest dokumenter blir lagret på "Start --> Dokumenter".

Han kan se at noen har lest logger hvis han titter på dokumenter.

Bare gå til "Start -> dokumenter" og høyreklikka på de filene du har lest og velg Slett.. Da forsvinner de fra "Start -> dokumenter". Ellers kan jeg ikke komme på om han kan finne det ut på et annet måte.. Jo husk å tømme søppelkurv etter du har sletta de filene fra "Start -> dokumenter".

PS orginale logger forsvinner ikke hvis du sletter fra "Start -> Dokumenter"

Skrevet

Takk jeg fikk til dette, men jeg finner ikke søpplebøtta, den ligger ikke på skrivebordet..

Skrevet

Hvis du kjører en diskopprydding vil du få mulighet til å tømme papirkurven.

Programmer > Tilbehør > Systemverktøy > Diskopprydding

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...