Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Ok, dette har skjedd før. Men da var jeg i et nokså fast forhold over lengre tid. Jeg er nettopp fått kjæreste, og tror dere jeg klarte å få til det helt store i helgen da vi hadde sex? Ja, overskriften sier vel sitt. Jeg holdt på å dø der og da. Hadde liksom lyst til å synke ned under jorden og forbli der. Kjæresten tok det heldigvis bra da. Lo litt mens jeg pratet det bort. Så skjedde det flere ganger.. Takk GUD for at jeg har en slik fantatisk kjæreste da, hvertfall.. Folk kunne jo ha tatt det annerledes.. Herregud, flere som har opplved noe så FLAUT!?
Gjest Psiv Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Av en eller annen grunn fungerer ikke sett inn lenke-knappen, men her er en annen diskusjon om temaet: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=480602
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Aha, jeg som ikke følger helt med. Ser ut som om jeg ikke er den eneste som har det problemet da, heldigvis :gjeiper:
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Flaut, nei. Det som er flaut er om man tryner etter å ha tråkket på bananskall, går i ein lyktestolpe, setter seg på ein tyggis så den blir hengende fast på rumpa, har dopapir hengende fast under skoen, klarer å stappe skjørt/kjole oppi trusa/strømpebuksa eller mister balansen på høye hæler. "Fittefis" er normalt og kan skje ofte, det er bare nybegynnere, tenåringer og veldig følsomme folk som syns sånt er flaut, vi andre syns det er morsomt, bryr oss ikkje nevneverdig og fortsetter med det vi holder på med uten å prøve å bortforklare det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 Flaut, nei. Det som er flaut er om man tryner etter å ha tråkket på bananskall, går i ein lyktestolpe, setter seg på ein tyggis så den blir hengende fast på rumpa, har dopapir hengende fast under skoen, klarer å stappe skjørt/kjole oppi trusa/strømpebuksa eller mister balansen på høye hæler. "Fittefis" er normalt og kan skje ofte, det er bare nybegynnere, tenåringer og veldig følsomme folk som syns sånt er flaut, vi andre syns det er morsomt, bryr oss ikkje nevneverdig og fortsetter med det vi holder på med uten å prøve å bortforklare det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 hehe....klart det! det verste er når det skjer en av de første gangene man gjør det med den herlige typen. det beste er å ta det med humor og skylde på at det er han som dytter lufta inn etterhvert tenker man ikke på det engang. det skjer alle!
Gjest Huffsa Skrevet 29. mars 2010 #7 Skrevet 29. mars 2010 Syntes det er kjempemorsomt jeg Tror ikke så mange gutter syntes det er ekkelt, er ganske normalt
billcat Skrevet 30. mars 2010 #8 Skrevet 30. mars 2010 Rimelig vanlig og ikke noe å henge seg opp i nei. Og selvsagt finnes det drøssevis av videoer på youtube der jenter forklarer og demonstrerer teknikken. Søk på 'queef' eller 'queefing'. Mao, ikke så farlige greier.
2046 Skrevet 30. mars 2010 #9 Skrevet 30. mars 2010 Somt sagt helt normalt. Liker beskrivelsen din. "prompelyder fra tissen.." Regner med at du får til den lyden på egenhånd også..
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #10 Skrevet 30. mars 2010 helt naturlig og fint. hilsen mann
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #11 Skrevet 30. mars 2010 Helt normalt! Har skjedd med meg mange ganger
Riskrem Skrevet 31. mars 2010 #12 Skrevet 31. mars 2010 Har skjedd med meg hundre ganger. Det er ikke flaut i det hele tatt. Det er jo mannen sin skyld
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå