Gå til innhold

Favoritt skuespiller!


EmmaK

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Mine favoritter er:

Michael Wincott

Steve Buscemi

Alan Rickman

Gary Oldman

Nimue_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Anthony Hopkins

Brad Pitt

Harrison Ford

Andy Garcia

Mel Gibson

Hvorfor?

Vel, et par av dem er så utrolig dyktige. Det er de øvrige og, men i tillegg så er de jo fine å se på også da *rødme* icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

The Rock... Han som spiller i The Scorpion King... *sikle sikle sikle*

Den filmen minte meg kratfig på hvorfor jeg ikke er lesbisk!! icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haley Joel Osment - den lille gutten som spiller i bl.a. "The Sixth Sense", "Pay It Forward" og "Artificial Intelligence".

Skikkelig talentfull og søt gutt! wrefresed.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh!! takk til Bertha som husket på vår gode gamle Harrison Ford! En av de desidert beste skuespillerne gjennom tidene.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min ultimate skuespillerfavoritt er uten tvil Gary Oldman. Han er en fremragende skuespiller samt han har noe udefinerbart rått og sexy over seg. Glemmer aldri hans formidable innsats i filmen "Min udødelige kjærlighet"...... Sterkt!!

Har også en annen favoritt, men klarer ikke huske navnet. Han spilte bl.a i filmen Kodenavn Nina - han som trente opp "Nina", så spilte han også i "Mannen med Jernmasken" - mener hans rollefigur der het Dartagnan???? Han døde ihvertfall på slutten....... Noen som vet hva han heter???

På kvinnesiden...... Meg Ryan - hun har minst 1000 forskjellige ansiktsuttrykk og er en fantastisk skuespiller. Hennes innsats i "When a man loves a woman" gjorde et uslettelig inntrykk på meg.

10na icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...