EmmaK Skrevet 29. april 2002 #1 Del Skrevet 29. april 2002 Hare dere en eller flere skuespiller /e som dere liker spesielt godt? Og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 29. april 2002 #2 Del Skrevet 29. april 2002 Ja, men det bærer preg av å være ganske overfladiske grunner... Russel Crowe fordi han er enormt sexy Joaquin Phoenix av samme grunn Ralph Fiennes av samme grunner, men han er også en fantastisk skuespiller. Al Pacino, samme som Fiennes. Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 29. april 2002 #3 Del Skrevet 29. april 2002 Sean Connery Al Pacino Anthony Hopkins Bruce Lee Jet Li Jackie Chan Bruce Willis Clint Eastwood Gene Hackman Robert De Niro Samuel L. Jackson Antonio Banderas Steven Seagal Russel Crowe Begrunnelse? Noen er sexy, noen er dyktige, noen er ekstremt dyktige... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #4 Del Skrevet 29. april 2002 Her er noen av mine. Anthony Hopkins Jodie Foster Tom Hanks (Spesielt bra jobb i Philadelphia). Robert De Niro John Cusack Iben Hjejle Michael Palin Susan Sarandon Charlie Chaplin Tom Waits Harry Dean Stanton Nastasja Kinski John Belushi Meryl Streep Det var noen jeg kom på, men jeg vet jeg har glemt en hel del! mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 29. april 2002 #5 Del Skrevet 29. april 2002 Hei! Det anonyme innlegget var mitt. Gjorde en feil. Vel, skuspillerene jeg valgte havnet på listen fordi jeg har sett dem gjøre gode innsatser i filmer opp i gjennom årene. Jo, jeg synes forresten at Ibbe Hjejle og Jodie Foster er sexy i tillegg. Glemt selvfølgelig Uma Thurman!! mvh _________________ ¤Kris¤1212[ Dette Innlegg er endret av: Kris den 2002-04-30 17:23 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 29. april 2002 #6 Del Skrevet 29. april 2002 Kvinnelig skuespiller: Julia Roberts og Nicole Kidman Mannlig skuespiller: Bruce Wills og Robert De Niro. Hvorfor? Dyktige, klarer å leve seg inn i rollen, enkelt og greit! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 29. april 2002 #7 Del Skrevet 29. april 2002 Whoopi Goldberg og Meryl Streep.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 29. april 2002 #8 Del Skrevet 29. april 2002 Mine favorittskuespillere er Johnny Depp og Gita Nørby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #9 Del Skrevet 29. april 2002 Jeg har sansen for Nicholas Cage. Synes at han er veldig dyktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 30. april 2002 #10 Del Skrevet 30. april 2002 Dyktige: Dustin Hoffman Tom Hanks Jack Nicholson Kevin Spacey Robert De Niro Michael Douglas Harrison Ford Anthony Hopkins John Malkovich Al Pacino Christopher Walken James Woods Sean Connery Dyktige og sexye: Benicio Del Toro Brad Pitt Robert Downey Jr. Samuel L. Jackson Val Kilmer Johnny Depp Tom Cruise George Clooney Kvinner: Helen Hunt Michelle Pfeiffer Christina Ricci Julia Roberts Meg Ryan Winona Ryder Meryl Streep Uma Thurman Liv Tyler Rene Zellweger Anette Bening Dette ble jo tilslutt en ganske så lang liste. Liker film....en god film er bra for kropp og sjel... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 1. mai 2002 #11 Del Skrevet 1. mai 2002 Jeg liker veldig godt han som spiller "elling" jeg! Jeg husker ikke helt hva han heter. Dessuten er mange norske skuespillere mye flinkere enn amerikanske da syntest da jeg.. Men Julia Roberts, Sandra Bullock,Nicole Kidman,Jennifer grey&Patric swayze(glemmer aldri dirty dancing!)-er gode amerikanske skuespillere.. hvorfor? Fordi det er veldig flinke på jobb!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. mai 2002 #12 Del Skrevet 1. mai 2002 Denzel Washington er jo å en godbit da!Jeg gad godt litt sex med ham!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 1. mai 2002 #13 Del Skrevet 1. mai 2002 Tom Hanks, Al Pacino, Pete Poslethwaite, Ewan McGregor. Say no more!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 1. mai 2002 #14 Del Skrevet 1. mai 2002 Sean Connery Al Pacino Anthony Hopkins Jackie Chan Bruce Willis Samuel L. Jackson Russel Crowe Tom Hanks Jim Carrey (ler meg i hjel.. ) Denzel Washington De fleste av de er veldig gode skuespillere + at noen av de også er veldig sexye...*sikle* _________________ Tuva 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tuva den 2002-05-01 14:07 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmaK Skrevet 2. mai 2002 Forfatter #15 Del Skrevet 2. mai 2002 Takk for god respons! Selv liker jeg Anthony Hopkins, Kevin Spacey, Billy Bob Thorton av de mannlige. Kunne selvfølgelig ramset opp en gjeng til, men disse tre er favorittene. Ups, glemte visst at Russel Crowe også er helt fantastisk! Av damene liker jeg Glenn Close, Susan Surandon, Kristin Scott Thomas, og Jodie Foster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2002 #16 Del Skrevet 3. mai 2002 Min favorittskuespillerinne må bli Amber Benson. For det første er hun er utrolig dyktig skuespiller! Hun har i tillegg skrevet, regissert og produsert (penger ut av egen lomme) filmen "Chance", hun er forfatter for tegneserier og har den nydelig sangstemmen. For meg er det grunner nok! *s* Sånn ekstra er hun jo også ganske søt også da... og et innmari vakkert menneske innvendig! Helt klart en skuespillerinne som ikke får nok credit! -keylin- http://home.no.net/lesbko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2002 #17 Del Skrevet 4. mai 2002 Min definitive yndlingsskuespiller er GEORGE CLOONEY! Han er kjekk han, har karisma og er flink i alle roller han spiller. NICOLE KIDMAN er også en fantastisk god skuespiller. Elsket henne i Moulin Rouge. KATE WINSLET var eksepsjonelt god i Sorte Engler. SUSAN SARANDONs prestasjoner i Stepmom var også utrolige. Hun er også veldig flink! Det er så mange flinke skuespillere... *sukker over Clooney igjen* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 4. mai 2002 #18 Del Skrevet 4. mai 2002 Mel Gibson! Han er dødsdeilig og han er en ypperlig skuespiller! Slurp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #19 Del Skrevet 6. mai 2002 Sexy: Ewan McGregor Adain Quinn Antonio Banderas Nicholas Cage Andy Garcia Tim Daly Matt Dillon Nå etterhvert: Brad Pitt( synes han var en fløtepus før..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 6. mai 2002 #20 Del Skrevet 6. mai 2002 Kåre Conradi *sukk*... Fordi han er supersexy og kjempeflink.(*Kom tilbake til trøndelag teater da, Kåre....*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå