Gjest Mysticgirl Skrevet 31. mars 2010 #22 Skrevet 31. mars 2010 Ikke alle som liker det,. Min mann blir veldig irritert hvis jeg onanerer og han får vite at jeg har gjort det. Han mener at vi ikke skal onanere, kun ha sex m hverandre eller onanere sammen Samme her. Vi gjør det sammen og er vi vekke fra hverandre runker/onanerer vi i tlf til hverandre eller på webcam, eventuellt klipp på mobilen
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mars 2010 #23 Skrevet 31. mars 2010 Jeg ville fortalt han sannheten.. Det er litt pinlig med en gang, men han setter garantert pris på å få høre sannheten Jeg har samme "problem" som deg med at mannen min har mindre sexlyst enn meg.. Men vi er mye nakne sammen, og jeg blir ofte kåt, spesielt i senga om morgenen.. Jeg kan da "hive" han ut av senga og si at jeg trenger "alenetid".. Hehe.. Han tusler som regel ut, blir borte ca 2 minutter (ut på badet og tisse) før han kommer snikende tilbake og blir med på leken! Så det kan faktisk være med å øke sexlivet deres, slik det gjør for oss Kan jo legge til at dette skjedde IKKE før jeg fortalte han at jeg var mye kåtere enn han, og at jeg måtte onanere. Jeg følte meg nemlig også skamfull over det, fordi jeg tenkte at vi burde ha sex med hverandre. Men etter å ha fortalt det, og han sa det var helt greit så går det kjempebra:) Jeg vil heller onanere og fikse behovet mitt selv, enn at kjæresten må gå å føle på at jeg ikke får nok. da føler jeg også at jeg "tvinger" han til sex.. og det er hvertfall ikke bra!
Gjest Helge Skrevet 31. mars 2010 #24 Skrevet 31. mars 2010 Du burde skjemmes. Sånne som deg gjør at ekteskap og samliv går til Helvete..... Jeg vet hva jeg prater om
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mars 2010 #25 Skrevet 31. mars 2010 det er da vel ikke verre enn at du forteller ham at du løy og at grunnen til at du ikke sa noe var fordi du syns det er et flaut emne? Sexlivet ditt er selvsagt ditt eget og ingen har rett til å vite om du onanerer eller ikke, men dersom du har dårlig samvittighet så tyder jo det på at dere har et slikt forhold der det egentlig er åpenhet om slike ting.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2010 #27 Skrevet 28. mai 2010 Ikke alle som liker det,. Min mann blir veldig irritert hvis jeg onanerer og han får vite at jeg har gjort det. Han mener at vi ikke skal onanere, kun ha sex m hverandre eller onanere sammen Mannen din hørtes veldig pertentelig og A4 ut, man kan da ikke leve sånn? Selv om man er par, betyr det ikke at man skal være sammen 24/7. Man trenger litt space :gjeiper: Du må prøve å myke han opp litt. La han tilfeldig oppdage at du onanerer, da er jeg sikkert på at han endrer mening. ;-)
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2010 #28 Skrevet 28. mai 2010 Du burde skjemmes. Sånne som deg gjør at ekteskap og samliv går til Helvete..... Jeg vet hva jeg prater om *kremt* alt det kroppen vår er utstyrt med, er der fordi det er nødvendig og at vi skal kunne bruke det til noe. Så det er jo en grunn til at kvinnen er utstyrt med klitoris. For hvorfor har ellers Gud skapt kvinnen slik? Skam og synd hører til middelalderen, da fikk man grønne fingre viss man onanerte. Og viss noen fikk grønne fingre, så jo alle det, og da kom man i gapestokken. Huff, glad vi lever ganske fritt idag :gjeiper:
Natalia74 Skrevet 29. mai 2010 #29 Skrevet 29. mai 2010 jeg har noen venniner som liker ikke snakke sammen med partneren sin om onanering de synes at det er på en måte skam.
LineGourmet Skrevet 29. mai 2010 #30 Skrevet 29. mai 2010 Fordi jeg skammer meg, rett og slett. Ordentlige jenter gjør ikke sånt. TS Jo, det gjør de
Plutseliten Skrevet 1. juni 2010 #31 Skrevet 1. juni 2010 (endret) Det med at ordentlige jenter ikke onanerer er noe mange får høre som barn (det er ikke riktig å si sånnt uansett), men det er jo helt feil. Alle gjør det - bare innrøm det for ham. Han vil helt sikkert bare tenne på at du gjør det. At du tar styringa av og til selv og gir deg selv nytelse. Kjæresten min digger at jeg gjør det alene. Han synes det er kinky og tenner på å tenke på det. Tror ikke han er den eneste.. Så du har ingenting å skamme deg over. Endret 1. juni 2010 av Plutseliten
Gjest onanist Skrevet 1. juni 2010 #32 Skrevet 1. juni 2010 Fordi jeg skammer meg, rett og slett. Ordentlige jenter gjør ikke sånt. TS Ordentlige jenter gjør ikke sånt??????? Seriøst? kjennr jeg nesten ble litt provosert her.. Vel ordentlige jenter i min bok, lyver ikke for kjærestene sine, men står for det de gjør. Dessuten har de ikke vrangforestillinger om at det er greit for gutter men ikke jenter... Dumme jenter kanskje... Beklager men null sympati her... Hadde han sagt ordentlige jenter ikke gjør sånt, hadde jeg syntes synd på deg. At du bruker tid på å bekymre deg over dette er også rart syntes jeg da.. Finnes virkelig større problemer her i verden...
Gjest Kun nysgjerrig Skrevet 1. juni 2010 #33 Skrevet 1. juni 2010 Bare noen nysgjerrige spørsmål til deres som er påvirket av denne holdningen: Kan der prøve å forklare følelsen/tanken bak hvorfor ikke ordentlige piker onanerer? Hva er det som er galt ved det? Hvilke andre sex-handlinger kan ikke ordentlige piker gjøre? Hvem er det som har fortalt dere dette (foreldre eller andre?)? Og hvor lenge er det siden dere ble fortalt dette?
felgen Skrevet 1. juni 2010 #34 Skrevet 1. juni 2010 Bare noen nysgjerrige spørsmål til deres som er påvirket av denne holdningen: Kan der prøve å forklare følelsen/tanken bak hvorfor ikke ordentlige piker onanerer? Hva er det som er galt ved det? Hvilke andre sex-handlinger kan ikke ordentlige piker gjøre? Hvem er det som har fortalt dere dette (foreldre eller andre?)? Og hvor lenge er det siden dere ble fortalt dette? Jeg tror det henger sammen med en gammel tanke om at ordentlige jenter ikke tar seg på tissen.
Gunner Skrevet 1. juni 2010 #35 Skrevet 1. juni 2010 Tror du må prøve å akseptere at du også er et normalt menneske som onnanerer. Da kan det hende du tør å åpne deg og dermed dele det med din samboer. Som du selv sier så tipper også jeg at han kommer til å bli glad, og kanskje vil dette også bli en begynnelse på et nytt og bedre sexliv for dere begge.
Gunner Skrevet 1. juni 2010 #36 Skrevet 1. juni 2010 Bare noen nysgjerrige spørsmål til deres som er påvirket av denne holdningen: Kan der prøve å forklare følelsen/tanken bak hvorfor ikke ordentlige piker onanerer? Hva er det som er galt ved det? Hvilke andre sex-handlinger kan ikke ordentlige piker gjøre? Hvem er det som har fortalt dere dette (foreldre eller andre?)? Og hvor lenge er det siden dere ble fortalt dette? Tror det stammer fra gammelt av der en av de kvinnelige dydene var å være trofast og ikke hengi seg til sine lyster, mens mennene var ute å jaktet, var på tokt eller annet arbeid. I dag er det heldigvis lov å kose seg
Natalia74 Skrevet 10. juni 2010 #37 Skrevet 10. juni 2010 Bare noen nysgjerrige spørsmål til deres som er påvirket av denne holdningen: Kan der prøve å forklare følelsen/tanken bak hvorfor ikke ordentlige piker onanerer? Hva er det som er galt ved det? Hvilke andre sex-handlinger kan ikke ordentlige piker gjøre? Hvem er det som har fortalt dere dette (foreldre eller andre?)? Og hvor lenge er det siden dere ble fortalt dette? hm kanskje de er ikke helt fornøyd med sexlivet,med parner
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå