Edie Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Noen som vet hvor man kan få tak i gresskarkjerner? Jeg ser at Møllerens skal ha, men fortatt til gode å se i en butikk( vært på Rema 1000, Rimi, EuroSpar og Ica). Har de kanskje på helsekost?
Amys Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Hm, jeg trodde det var en ganske vanlig ting å ha i matbutikker. Sikker på at de ikke bare er gjemt bort et sted i butikken (pleier å stå i nærheten av mel)? Men helsekost eller f.eks Helios burde iallefall ha
Edie Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2010 (endret) Da står det i alle fall ikke i nærheten av solsikkefrø, linfrø, sesamfrø og liknende ting.. Har prøvd å lete godt i flere butikker.. Men er jo ikke sikkert det er det beste utvalget her hvor jeg bor. Og har selvfølgelig ikke noe helsekostforretning heller. Endret 29. mars 2010 av Aricept
Amys Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Om du virkelige _må_ ha de kan du kjøpe på internett også (f.eks www.arnika.no). Men blir vel endel dyrere enn i butikken. Et annet tips er å spørre om det i butikkene, hvis de har bra service kan det være de gidder å kjøpe det inn
Sauen Shaun Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 Jeg har ihvertfall kjøpt det i en innvandrerbutikk. Så prøv det hvis du har noen i nærheten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå