Gå til innhold

Noen som har noen gode middagstips?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min har reist bort i noen dager, og jeg tenkte derfor at jeg skulle lage en ekstra god middag bare til meg selv for å kose meg litt ekstra når jeg er alene. Noen som har noen tips? :)

Helst ikke sjømat, ellers åpen for det meste :)

Gjerne tips til dessert også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med nachos med tacokjøttdeig, salsa og ost gratinert i ovnen?

Eller wraps med marinert kyllingfilet og salat?

Du kan jo også ta helt av å lage deg indrefilet med fl.grat. poteter og det tilbehøret du liker aller best?

Evt. bestille take- away med dessert og det hele?

Egenpleie med kosebukse, ansiktsmaske og enkel manikyr mens du hører på favorittmusikken og har tent stearinlys er også enkle tips for å hygge seg litt når man er alene. (Men det er ikke så godt å spise ansiktsmaske da..... :P

Skrevet

Min favoritt er "pizza" med massevis av karamellisert rødløk (stek i panne til den er saftig og myk, og har litt skorpe), fetaost og rosmarin. Ha litt ex.virgin olivenolje på før den skal i ovnen. Skvett litt balsamicosirup på toppen når den kommer ut, og tadaaaa!

Altså - lag bunnen fra bunnen, eller kjøp en ferdig, men denne spiser jeg vanligvis uten tomatsaus, for søtsmaken er så fantastisk. Du kan også ha mozzarella i stedet for feta, om du må ha den seige konsistensen, eller litt av hver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...