Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Samboeren min har reist bort i noen dager, og jeg tenkte derfor at jeg skulle lage en ekstra god middag bare til meg selv for å kose meg litt ekstra når jeg er alene. Noen som har noen tips? Helst ikke sjømat, ellers åpen for det meste Gjerne tips til dessert også!
Såpeboble Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Hva med nachos med tacokjøttdeig, salsa og ost gratinert i ovnen? Eller wraps med marinert kyllingfilet og salat? Du kan jo også ta helt av å lage deg indrefilet med fl.grat. poteter og det tilbehøret du liker aller best? Evt. bestille take- away med dessert og det hele? Egenpleie med kosebukse, ansiktsmaske og enkel manikyr mens du hører på favorittmusikken og har tent stearinlys er også enkle tips for å hygge seg litt når man er alene. (Men det er ikke så godt å spise ansiktsmaske da.....
Gjest navnelapp Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 denne er kjempegod, og enkel: http://altgodt.wordpress.com/2010/03/29/singelmiddag/
tineline Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Min favoritt er "pizza" med massevis av karamellisert rødløk (stek i panne til den er saftig og myk, og har litt skorpe), fetaost og rosmarin. Ha litt ex.virgin olivenolje på før den skal i ovnen. Skvett litt balsamicosirup på toppen når den kommer ut, og tadaaaa! Altså - lag bunnen fra bunnen, eller kjøp en ferdig, men denne spiser jeg vanligvis uten tomatsaus, for søtsmaken er så fantastisk. Du kan også ha mozzarella i stedet for feta, om du må ha den seige konsistensen, eller litt av hver.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå