Gjest Huffsa Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Har en boks med hjemmelagde marsmellows i kjøleskapet. De er fryktelig søte å spise for seg selv og man orker kanskje 2 stk hvis man er heldig Men jeg syntes det er så godt med stekt (les brent) marsmellows. Funker hjemmelagde like bra som kjøpte i peisen?
Gjest petre Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Bare å teste en det Evnt over et lys. Sikkert ikke så sunt det siste, men har gjort det av latskap noen ganger.
Inx Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Bare å teste en det Evnt over et lys. Sikkert ikke så sunt det siste, men har gjort det av latskap noen ganger. Parafinvoksen i lys lager nok ikke spesielt gode marshmellows vil jeg tro? .. Eventuelt kan man bruke disse marshmellowsene som laksativ
Gjest *Mim* Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Prøv da, vel. Det burde da funke. Og sleng gjerne inn oppskrift!
gotcha Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 Prøv over brødristeren får helt perfekt stekte mm av det :D
Fjonana Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 Det er kjempe godt i mikroen! Men da må du passe på, fordi de blir kjempestore! Å så tar det få sekunder før de faller sammen igjen, men de smaker like godt som om de er blitt grillet over flamme
Gjest Huffsa Skrevet 29. mars 2010 #7 Skrevet 29. mars 2010 Prøv da, vel. Det burde da funke. Og sleng gjerne inn oppskrift! Fikk oppskriften herfra; http://www.ezrapoundcake.com/archives/5002 1cup=2,5dl. Mikroen funker nok ikke da jeg vil ha de BRENTE. Halveis sorte liksom Men da blir det fyring i peisen ikveld da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå