Gå til innhold

The man in black er død.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Med tristhet fikk jeg nyheten at den legandariskeJohnny Cash country & western artist fra 50 og 60 -tallet er borte.Han jobbet med plater og konserter til det siste,og den alvorlige sykdommen tok livet av han.Nå har han ikke smerter og kan hvile i fred.Han har sittet i fengselet San Quinn fordi han stjal et brød.

Der av sangen St,Quinn hvor all hat til fengselet lyser igjennom sangen.Han var fangenes venn og hold menge konserter for de som satt på Death Road.

Hvil i fred Johnny en epoke er over. :grine:

http://www.dagbladet.no/kultur/2003/09/12/378339.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Johnny Cash har alltid vært min fars favoritt, så jeg har på en måte "vokst opp" med han.....! Trist at han er død, er nok mange som minnes han med glede!

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dr Zoidberg

Helt feil, faktisk. Johnny Cash satt tre dager i fengsel i 1965 for amfetaminsmuggling, og fikk til sist en betinget fengselsstraff og 85.000 dollar i bot (noe som var vanvittig mye penger på den tiden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt aldri i fengsel

Cash fortsatte å spille inn album om jernbanen, Det gamle vesten og den dårlige behandlingen av indianerne.  

To av hans mest populære album ble spilt inn live i fengsel. Han opptrådte også ofte i fengsel og på grunn av sin noe rampete livsstil tidlig i karrieren tror mange at han selv var soningsfange, men det stemmer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...