Gå til innhold

Trenger noen gode råd! Kvinner og menn!


Aceak

Anbefalte innlegg

Jeg har gått i ”fella!”

Dere jenter forstår meg sikkert når jeg sier at første gangen vi har sex med en mann vi synes noe om er det lett å bli litt forsiktig og besjeden. Føler an partneren litt!

Problemet er at nå har vi hatt sex en del ganger og jeg har møtt et nytt problem.

Han jeg dater er 40 år, selvsikker, smart og trygg. Jeg er 21 år og kanskje ikke fult så trygg på meg selv som jeg skulle ønske. Nå er det en del faktorer som spiller inn og dermed en del spørsmål også. Det er jo slik at utseende mitt er det ingenting galt med, stikk motsatt faktisk. Alikevel blir jeg ufattelig sjenert foran han.

Jeg har på en måte kjørt meg fast med å ikke kunne slå meg løs med partneren som jeg pleier å gjøre. Jeg har alltid vært fri og sensuell med andre sexpartnere, men nå er det første gangen jeg dater en eldre mann og vet ikke helt hvordan det fungerer.

Jeg liker flørte, sende blikk, leke, utforske, natt/dag osv.. men av en eller annen grunn får jeg inntrykket av at han synes det er helt greit å ha sex før vi skal sove på kvelden. Eller kan det være slik at han ikke synes det er greit, men tror at jeg er slik??? Help!

Dere som har erfaring med disse litt eldre mennene. Er de som de unge guttene jeg har vært med før, eller er det en forskjell der?

PS: Må tilføre at det positive jeg har opplevd er at det er ikke kvantitet, men kvalitet med denne mannen! Og det liker vi ;)

Endret av Aceak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PS: Må tilføre at det positive jeg har opplevd er at det er ikke kvalitet, men kvantitet med denne mannen! Og det liker vi ;)

Bytta du om på ordene her? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke begynne å kommunisere mer...i stedet for å lure på hva han tenker???

Endret av SMann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sparvöga

Ja, spør han! Han vet mye bedre hva han liker enn noen her inne. Og får du kommunisert hva du liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hei! Tror jeg skjønner hva du mener, nemlig at det blir litt mindre sex (og litt mindre spontan/leken sex) enn hva du er vant med fra yngre gutter?

Jeg har for tiden en eldre mann som er glad i sex og vi har bra sex, men han har helst ikke sex mer enn en (evt 2 om jeg presser på..) ganger om dagen (når vi er sammen), og helst bare i senga.. Han er ikke så leken og spontan som jeg helst vil at menn skal være. Han på sin side syns jeg er litt vel opptatt av sex.. Men jeg får da "lurt" han med på endel likevel og jeg har nok vekket fantasien hans noe, hvor lenge det varer er en annen sak.

Vi snakker endel om sex, hva vi liker osv. samt følelser rundt det. Han mener det er normalt at eldre menn ikke vil ha sex så ofte, lenge og er generelt mer konservative i senga enn yngre. Yngre i dag har vært gjenstand for en sexuell opplysning mange eldre ikke har tatt del i. Min har hatt mange sexpartnere før meg, men aldri prøvd f.eks analsex, trekanter ol. Han har ikke hatt større fantasier om det heller, før nå..;)

Jeg ble og litt sjenert til og begynne med med min eldre mann, tror det var fordi jeg merket at vi hadde litt forskjellig holdning til sex og ikke visste helt hvordan jeg skulle takle det.

Anbefaler deg å snakke med mannen, vær gjerne åpen om at du føler deg litt sjenert og at du vil snakke om sexen, men at det er litt vanskelig for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Tror jeg skjønner hva du mener, nemlig at det blir litt mindre sex (og litt mindre spontan/leken sex) enn hva du er vant med fra yngre gutter?

Jeg har for tiden en eldre mann som er glad i sex og vi har bra sex, men han har helst ikke sex mer enn en (evt 2 om jeg presser på..) ganger om dagen (når vi er sammen), og helst bare i senga.. Han er ikke så leken og spontan som jeg helst vil at menn skal være. Han på sin side syns jeg er litt vel opptatt av sex.. Men jeg får da "lurt" han med på endel likevel og jeg har nok vekket fantasien hans noe, hvor lenge det varer er en annen sak.

Vi snakker endel om sex, hva vi liker osv. samt følelser rundt det. Han mener det er normalt at eldre menn ikke vil ha sex så ofte, lenge og er generelt mer konservative i senga enn yngre. Yngre i dag har vært gjenstand for en sexuell opplysning mange eldre ikke har tatt del i. Min har hatt mange sexpartnere før meg, men aldri prøvd f.eks analsex, trekanter ol. Han har ikke hatt større fantasier om det heller, før nå..;)

Jeg ble og litt sjenert til og begynne med med min eldre mann, tror det var fordi jeg merket at vi hadde litt forskjellig holdning til sex og ikke visste helt hvordan jeg skulle takle det.

Anbefaler deg å snakke med mannen, vær gjerne åpen om at du føler deg litt sjenert og at du vil snakke om sexen, men at det er litt vanskelig for deg.

Statistisk sett er det også mange yngre menn som ikke har sex mer enn 1 til 2 ganger om dagen.... :fnise:

...men det er nok noen av oss gamle griser som ikke tenker på annet enn.... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fjørdis

Dere som har erfaring med disse litt eldre mennene. Er de som de unge guttene jeg har vært med før, eller er det en forskjell der?

Nå er det lenge siden jeg har hatt noen erfaring med så unge som førti - men det er ikke alderen som har noe å si for hvor eller hvordan eller hvor ofte... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Eldre mann på førti? :ler:

Min erfaring er at en mann som er eldre enn meg jobber dobbelt så hardt for å vise at han er halvparten så gammel som han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldre mann på førti? :ler:

Min erfaring er at en mann som er eldre enn meg jobber dobbelt så hardt for å vise at han er halvparten så gammel som han er.

Du har så rett KateW!!!

Noen av oss er riktignok feite og mette...og har satt oss i sofaen med fjernkontrollen...og noen av oss benytter alt vi har lært til å banke 20 åringene ned i støvla.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Forsvinnende liten forskjell når det gjelder sex! Er de kåte har de sex hvir som helst, når som herlst uavhe3gig av alder. Har hatt både yngre og mye eldre og det er det samme. Den eneste forskjellen er at de yngre er mere virile og ofte vil ha sex. Men ellers helt lik. De eldre har samme sexuelle tanker som de yngre . Det ligger mye skjult sexfantasier hos menn og unge gutter, for de tørr ikke å ta det opp med partneren. Kommunisere er et fint ord :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Statistisk sett er det også mange yngre menn som ikke har sex mer enn 1 til 2 ganger om dagen.... :fnise:

...men det er nok noen av oss gamle griser som ikke tenker på annet enn.... :rødme:

Ja er sammen med en på over 4o, og han er som en vill. kåt ung gutt hehe. Good for me :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Må bare si at da jeg fikk kjæreste på 49 år så ble sex en ny opplevelse. Nå er han 55. Vi kan ha sex opptil 3 ganger på en dag. Da hviles det gjerne dagen derpå. :fnise:

Vi har sex overalt, inkl. i senga. Vi utforsker hverandre og analsex er prøvd. Det eneste vi ikke gjør er å inkludere andre.

Altså så tror jeg ikke det har så mye med alder å gjøre. Heller personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det lenge siden jeg har hatt noen erfaring med så unge som førti - men det er ikke alderen som har noe å si for hvor eller hvordan eller hvor ofte... ;-)

Enig her - det er noen år siden vi var i begynnelsen av 40 årene men kan også si at alderen ikke har noe å si her - annet enn at vi begge kanskje trenger litt mer søvn enn tidligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommunisert, som en del har fortalt meg at er en god idè og selvfølgelig fungerer det! :) Takk for mye god respons! Tror dette går veldig fint jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...