Gå til innhold

MÅ tisse etter tømming (mann)

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Heg er en mann som har et merkelig "problem":

Når det har gått for meg, må jeg alltid tisse. Får det frem (tisset) ved å "runke" etter at det har gått, da urinerer jeg automatisk.

Hvis ikke jeg gjør dette, går det bare en time eller to så må jeg sykt tisse, men blir da liksom aldri ferdig.

Noen menn som skjønner hva jeg mener, og har samme problem?

Videoannonse
Annonse
Gjest jason
Skrevet

Heisan! Jeg må alltid tisse selv etter å ha kommet.. Vetke om det er normalt, men tror det er bra for tissetassen å få renset seg helt etter tømming..

Skrevet

Fra ett mannlig og sykepleierfaglig ståsted (gidder ikke være anonym, alle veit at mannfolk både runker og puler) så ja, kjenner "problemet". Og fra ett medisinsk ståsted det er bra for menn å tisse etter utløsning, fordi man forebygger UVI, det er også viktig for kvinner å tisse etter samleie, for det forebygger også UVI.

Gjest Gjest
Skrevet

Alle menn jeg har vært sammen med har måttet tisse etterpå.

Skrevet

Må også tisse etter sex, sprenger skikkelig, desverre er det som kjent som å pisse gjennom et strå...

Skrevet

trudde dette var normalt jeg...... ? :sjenert:

• 2 uker senere...
Skrevet

Hovedgrunnen for at dette skjer er pga at alle musklene i kroppen din strammes og da igjen gjør at du blir tissatreng... ganske vanskelig å få til dette her uten at du kommer men er mulig... bare å prøve :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...