Gjest Alabama Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Klarer ikke å få vekk fettflekkene på veggen rundt komfyren uansett hva jeg prøver! Veggen er malt glassfiberstrie og fettspruten ser ikke særlig lekker ut. Skal selge etterhvert, så må få bort dritten. Foreløpig prøvd med salmiakkvann og klut, jif skurekrem, skuresvamp (ser ikke pent ut der jeg var med svampen...) og nå sist, cillit bang. Tips??
Gjest Alabama Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 Ja, hvorfor ikke? Får kjøpe nylonvask i morra. Takk for tipset!
Gjest SmallTalk Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Jeg mener det var nylonvask jeg og samboeren brukte for å få vekk sprittusj fra spisestuebordet til svigermor etter at niesa mi hadde prøvd seg som Picasso utenfor synsfeltet til moren sin. Absolutt verdt et forsøk, ja.
Amys Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 Ren salmiakk på kluten kan også være verdt et forsøk, det pleier jeg å bruke på veggen ved komfyren hjemme mer effektivt enn utvannet salmiakk, men lukter grusomt da..
Gjest Alabama Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 Takker for alle tips, alt må prøves!! Noe herk med sånn fettsprut, hvis man ikke tar det med en gang så blir det jo som lim!!
Gjest SmallTalk Skrevet 29. mars 2010 #7 Skrevet 29. mars 2010 Takker for alle tips, alt må prøves!! Noe herk med sånn fettsprut, hvis man ikke tar det med en gang så blir det jo som lim!! I tillegg til at det ser ekkelt ut.
Gjest Alabama Skrevet 29. mars 2010 #8 Skrevet 29. mars 2010 Ganske interessant å dra fram komfyren, ja...
hufsa! Skrevet 29. mars 2010 #9 Skrevet 29. mars 2010 Hei,hmm..hvorfor ikke vaske hver gang du lager mat.Har filla liggende ved komfyren og tar det etterhvert når det er blaut.Er gullreint der hele tiden.Sånt søl lukter i hele huset.Værste lukta jeg kan tenke meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå