Gå til innhold

Muskelknuter / Betennelse


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler at jeg nå har prøvd alt for å bli bedre. Men smertene kommer tilbake uansett.

Har vel gåt 20 ganger til fysio/naprapat uten store bedringer.

Det virker som det sitter noen store muskel knuter rett rundt skulderbladet, og dettes stråler til tide ut i armen. Noen gagner funker det å ta voltaren som jeg har liggende.

Kan dette tyde på en betennelse? Noen som har noen gode ideer?

Skal ha lege time etter påske, men vil gjerne ha andre tips om noen har.

Kan det hjelpe og ha armen i fatle og ikke bruke den en hel dag, eller gjør det vondt verre??

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet

SportyShorty, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...