LillaDilla Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Jeg føler at jeg nå har prøvd alt for å bli bedre. Men smertene kommer tilbake uansett. Har vel gåt 20 ganger til fysio/naprapat uten store bedringer. Det virker som det sitter noen store muskel knuter rett rundt skulderbladet, og dettes stråler til tide ut i armen. Noen gagner funker det å ta voltaren som jeg har liggende. Kan dette tyde på en betennelse? Noen som har noen gode ideer? Skal ha lege time etter påske, men vil gjerne ha andre tips om noen har. Kan det hjelpe og ha armen i fatle og ikke bruke den en hel dag, eller gjør det vondt verre?? Takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå