Gå til innhold

Diane p-piller


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei, jeg er en 15(blir 16)år gammel jente, som snart skal begynne på diane p-piller.

Ikke som prevansjon, men pga. kviser.

Men blir det på en måte litt drøyt å begynne med p-piller bare pga kviser? og er det farlig å begynne å bruke dem når man bare er 15år?

- Jeg sliter også veldig mye med mensensmerter og jeg blør mye, hjelper det å bruke p-piller da?

- går man opp i vekt av dem?

- får man større pupper av å bruke dem?

Og dere som bruker/har brukt diane , hvilke bivirkniger fikk dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Dette får du svar på hos helsesøster og de du får pillene av :)

Gjest Jente27
Skrevet

Bivirkningene mine på Diane var..

..nedsatt sexlys

..mer stabilt humør (jeg er temperamentsfull i begge retninger til vanlig)

..mindre kviser

..renere hud.

..mindre hårvekst..

...forbaskede sexlyst, sånn eller var de mirakelpille for meg. :)

Gjest Jente27
Skrevet

Skal også legge til:

Jeg gikk ikke opp i vekt av dem, men det var vrient å gå ned i vekt mens jeg gikk på dem.

Det hadde null innvirkning på puppestørrelse, det tror ikke jeg mange hormonpreparater kan gjøre alene.

P-pillen hjelper mye på menskramper, PMS-plager og blødninger for de fleste som går på dem uansett merke. Dette er fordi du ikke har "mens" når du går på pillen, det er bare et "utfalls-blødning" du har en gang i mnd, med meg hadde jeg blødning i tre dager, to dager med moderat blødning og siste dag med lite.

Du kan også omtrent stille klokka etter når du får mensen når du går på ppillen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...