Gå til innhold

Jeg er ikke en ting


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Jeg hadde vært lenge ensom og trist. Hadde mange profiler på nettet til sånne datingsider. Brydde meg nesten ikke om hvem jeg jeg fant der ute, bare at det var noen som var på min alder og hadde samme interesse liksom. Ensomheten hadde tatt overhånd.

Ble godt kjent med en på samme alder, 19 år. Han virker både kul og grei. Han bor litt langt unna, men etter mange måneder med chatting og telefon samtaler reiste jeg til han på ferie. Han var veldig hyggelig, morsom og omtenksom. Vi ble kjærester og det gikk bra de første dagene. Han var den første jeg hadde sex med. Jeg har alltid ønsket å ha sex hvor jeg kan nyte sex, men det var ikke som forventet i det hele tatt. Han tok meg anal uten lov, han var hardhendt og det gjorde vondt her og der. De dagene som kom ville han nesten bare ha sex. Jeg sa nei, nei og nei fordi jeg ikke har like stor sexlyst. Han ble sur viss jeg ikke ville.

Det som satte tanker i sving var at han ikke klarte å ta et nei. Han var over meg hele tiden og prøvde å få av meg klær. Jeg ble ikke redd eller noenting, men alikevel så følte jeg meg som en TING. Jeg er et menneske ikke en ting. Jeg sa til han at jeg ikke vil, og at jeg ikke har like stor lyst som han. Men det forsto han ikke tydeligvis. Jeg fortalte også at han skal være mer forsiktig med meg for at jeg er veldig følsom. Untatt fitta mi, jeg har lite følelser der, merkelig? Ja jeg vet det, men kan ikke gjøre noe med det.

På natten var det egentlig værst. Når jeg ville sove så ville han bare ha sex. Jeg var ikke kåt engang og han hadde allerede penis inni meg.Jeg sa nei,prøvde å vri meg unna, men han var sterkere enn meg så det hjalp jo ikke.

Han er snill i utgangspunktet, men han er så bestemende. Jeg vurderer å slå opp, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Jeg får dårlig samvittighet for ikke noe, men vil jo ikke at jeg skal bare bli brukt som et sex leke tøy.

Jeg vet han liker meg godt og at han synes jeg er pen og av og til bruker han slike ord som "du er så vakker" og lignende setninger for å få meg smigret, deretter koser vi litt(kyssing), men så fortsetter han.Jeg sier nei, at jeg vil ikke ha sex, bare kose, men han fatter ikke hintet.

Det sårer meg også når han slenger ut små diskusjoner om hva jeg gjør feil og at ting skal gjøres slik og slik. Jeg fatter ikke hva jeg gjør feil. Han har sitt syn på saker og tingog slik skal det være vistnok.

Vi bor heldigvis ikke sammen, men deriomt ganske langt fra hverandre. Vi ser ikke hverandre ofte heller nå lenger,men skal snart flytte til samme by. Han har spurt om vi kan bo sammen, men jeg har allerede planer om å bo på student kollektiv. Jeg ville aldri kalrt å bo med han heller på grunn av at han er slik.

men hva skal jeg gjøre?

Jeg vet jeg burde avslutte forholdet,men skal jeg kansje gi han en sjangse til?

Se om saker og ting ordner seg? Tenkte å ta en prat til om alt dette her en dag fordi om vi ikke kommer til å fortsette som kjærester så vil ikke jeg at andre jenter skal ha det på samme måten som meg om de blir sammen med han.

:lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Invicta

Er han så kontrollerende så tidlig i forholdet så kommer han dessverre nok ikke til å forandre seg med tiden.

Kom deg bort fra ham. Det er ingenting du kan gjøre med tanke på hans neste kjærester, annet enn å håpe på at han er annerledes med dem eller at de kommer seg vekk fra ham.

Ikke gi ham en ny sjanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spør du meg, så høres han ut som en psykopat.. han kan tydeligvis alle triksa, så er bare å løpe med en gang. dump han nå, så du får litt tid til å komme ovenpå til dere flytter til samme by og kanskje treffer på hverandre mye.

Endret av ekh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er på god vei til å tråkke i den samme fella som tusenvis av andre jenter har gjort før deg. Ta lærdom og ikke gi han en sjanse til!

Han kommer ikke til å forandre seg, så gjør det slutt før det utvikler seg til noe mer alvorlig.

Bedre lykke neste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk voldtekt om han har sex med deg uten at du vil. Ta beina å nakken og kom deg unna, det skal ikke være slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Han høres ut som litt av en idiot. At han ikke respekterer deg når du sier du ikke vil ha sex sier sitt. Det er bare å dumpe han, kan jo ikke ha det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette her høres helt forferdelig ut! Dropp han og finn deg noen som fortjener deg.

Selvom han er snill i utganspunktet som du sier så har det lite og si om han ikke kan sjønne et nei! Huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...