Kamikatze Skrevet 31. mai 2010 #161 Skrevet 31. mai 2010 Lp! Dem har jeg mange av... Frittstående eller integrert platespiller? Frittstående med RIAA-til-USB-adapter. Paraglider eller charterfly?
Hoppetaujenta Skrevet 31. mai 2010 #162 Skrevet 31. mai 2010 Et par meter kunne jeg ha vært fristet til å radbrekke en paraglider, men over litt avstand er det sikkert mere komfortabelt med fly. (selv om det er dårlig plass til beina mine i slike) Ville du helst ha sittet i et slikt to-seters åpent lite fly, eller et lukket seilfly?
Kamikatze Skrevet 1. juni 2010 #163 Skrevet 1. juni 2010 Åååå! Kan jeg få toer'n? Helst en dobbeldekker! Donald Duck & Co. eller illustrert vitenskap?
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2010 #164 Skrevet 2. juni 2010 Illustrert Vitenskap, takk. Vinne hundre tusen og gi det bort til trengende i familien, eller vinne hundre tusen og lage et fond for hjemløse katter?
Kamikatze Skrevet 3. juni 2010 #165 Skrevet 3. juni 2010 Kattene, selvsagt... Du har nytt en bedre middag. Mett og god kveler du et rap, lirker deg noen centimeter fremover på stolsetet for å gi kroppen bedre plass til magen. En ørliten bit til, vil aldri kunne finne veien fra jeksel til svelg, så mett er du. Bare tanken på ett eneste riskorn til, gjør deg gråblek i ansiktet, og sender sprengsmerterier gjennom magen i takt med pulsen din. Skrekkslagen kikker du over restene på tallerknen din, pirker i en kvart biff, som svømmer i feit glinsende fløtebasert saus, mens noen skiver fløtegratinerte poteter ikke er stort bedre... Hva gjør du? a) Kaster restene foraktelig i matsøpla, som det forbrukermonsteret du er, og på den måten dreper jordkloden, og enhver mulighet for at kommende generasjoner skal kunne overleve på denne planeten? b) Stapper det i en konvolutt addressert til "Fattige Barn, Afrika", før du ringer legevakten og bestiller pumping?
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni 2010 #166 Skrevet 3. juni 2010 a...men jeg hadde nok stoppet med inntaket før det hadde kommet så langt; jeg har nemlig gått den veien før, og vet hvor den fører hen- Ville du helst være et superfornuftig menneske eller la humla suse og la all fornuft fare?
Grønt blad Skrevet 3. juni 2010 #167 Skrevet 3. juni 2010 superfornuftig Vil du helst ha skriftlig eller muntlig eksamen?
Kamikatze Skrevet 3. juni 2010 #168 Skrevet 3. juni 2010 (endret) Er det ikke superfornuftig å la humla suse, av og til, da? Tror jeg bare fortsetter med å være superfornuftig, jeg. Om ikke annet, så irriterer det rævva av mine medmennesker. Skriftlig... Finne ei krone på gata, eller to femtiøringer? Endret 3. juni 2010 av Kamikatze
Krummelure Skrevet 3. juni 2010 #169 Skrevet 3. juni 2010 Er det ikke superfornuftig å la humla suse, av og til, da? Tror jeg bare fortsetter med å være superfornuftig, jeg. Om ikke annet, så irriterer det rævva av mine medmennesker. Skriftlig... Finne ei krone på gata, eller to femtiøringer? En krone, for da blir det en mindre å holde styr på Skifte sengetøy med boksehansker eller vasket vinduer på rulleskøyter?
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni 2010 #170 Skrevet 3. juni 2010 (endret) Boksehansker takk. Da holder jeg meg i alle fall i ro. Dyna og putene kan jo brukes uten trekk de.... *plystre* Spise levende svarte maur rett fra tua eller døde tunfisker på boks? Endret 3. juni 2010 av Margareth
Kamikatze Skrevet 3. juni 2010 #171 Skrevet 3. juni 2010 (endret) Begge deler høres arti ut, men rullepussen hørtes aller artigst ut! Dængh! Jeg er en søkker for dau tuna... Jobbe som galleonsfigur på et seilskip, eller som tørkehjelp på et offentlig toalett? Endret 3. juni 2010 av Kamikatze
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni 2010 #172 Skrevet 3. juni 2010 (endret) Jeg har masse figur å jobbe med, så jatakk og ship o`hoy there! Spise levende svarte maur rett fra tua eller døde tunfisker på boks? *for tredje gang, hehe* Endret 3. juni 2010 av Margareth
Krummelure Skrevet 3. juni 2010 #173 Skrevet 3. juni 2010 Jeg har avføringsintoleranse (nyoppdaget sykdom) så jeg vil jobbe som gallionsfigur. ville du børstet tenner med Klorin eller Salmiakk?
Krummelure Skrevet 3. juni 2010 #174 Skrevet 3. juni 2010 Jeg har masse figur å jobbe med, så jatakk og ship o`hoy there! Spise levende svarte maur rett fra tua eller døde tunfisker på boks? *for tredje gang, hehe* Jeg tar en jafs av maur, for de kiler i magen. Pusset tenner med Klorin eller Salmiakk??
Inx Skrevet 3. juni 2010 #175 Skrevet 3. juni 2010 Jeg tar en jafs av maur, for de kiler i magen. Pusset tenner med Klorin eller Salmiakk?? Maur kiler ikke magen, de smaker skikkelig syrlig nam nam! Pusse tenna hadde jeg tatt blandings om jeg kunne, litt klorgass rensker opp i gruff og gørr langt inni systemet. Ville du dødd av trening eller overspising?
Mahonia Skrevet 3. juni 2010 #176 Skrevet 3. juni 2010 Overspising - I ♥ food Fødsel: Hvem ville du vært? Mor eller baby?
Krummelure Skrevet 3. juni 2010 #177 Skrevet 3. juni 2010 Baby.. og jeg skulle vært verdens snilleste!!! Vært kaptein på en lakrisbåt mellom tærne, eller ville du turna i bilringen rundt magen?
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni 2010 #178 Skrevet 3. juni 2010 Turn for alle penga her! Masse svart hår på brøstet eller hår på ryggen?
Kamikatze Skrevet 3. juni 2010 #179 Skrevet 3. juni 2010 Æææææh... Hår på ryggen. De foran har jeg fra før... Spise fem bokser sardin i olje daglig i et år, eller gå med lange, brune, klovnesko et år?
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni 2010 #180 Skrevet 3. juni 2010 Klovnesko! *uten tvil* Klovnebukser i tillegg eller stor rød nese hver dag?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå