Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lp! Dem har jeg mange av... :)

Frittstående eller integrert platespiller?

Frittstående med RIAA-til-USB-adapter.

Paraglider eller charterfly?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et par meter kunne jeg ha vært fristet til å radbrekke en paraglider, men over litt avstand er det sikkert mere komfortabelt med fly. (selv om det er dårlig plass til beina mine i slike)

Ville du helst ha sittet i et slikt to-seters åpent lite fly, eller et lukket seilfly?

Skrevet

Åååå! Kan jeg få toer'n? Helst en dobbeldekker! :gullengel:

Donald Duck & Co. eller illustrert vitenskap?

Skrevet

Illustrert Vitenskap, takk. :)

Vinne hundre tusen og gi det bort til trengende i familien, eller vinne hundre tusen og lage et fond for hjemløse katter?

Skrevet

Kattene, selvsagt...

Du har nytt en bedre middag. Mett og god kveler du et rap, lirker deg noen centimeter fremover på stolsetet for å gi kroppen bedre plass til magen. En ørliten bit til, vil aldri kunne finne veien fra jeksel til svelg, så mett er du. Bare tanken på ett eneste riskorn til, gjør deg gråblek i ansiktet, og sender sprengsmerterier gjennom magen i takt med pulsen din.

Skrekkslagen kikker du over restene på tallerknen din, pirker i en kvart biff, som svømmer i feit glinsende fløtebasert saus, mens noen skiver fløtegratinerte poteter ikke er stort bedre...

Hva gjør du?

a) Kaster restene foraktelig i matsøpla, som det forbrukermonsteret du er, og på den måten dreper jordkloden, og enhver mulighet for at kommende generasjoner skal kunne overleve på denne planeten?

b) Stapper det i en konvolutt addressert til "Fattige Barn, Afrika", før du ringer legevakten og bestiller pumping?

Skrevet

a...men jeg hadde nok stoppet med inntaket før det hadde kommet så langt; jeg har nemlig gått den veien før, og vet hvor den fører hen- ;)

Ville du helst være et superfornuftig menneske eller la humla suse og la all fornuft fare?

Skrevet

superfornuftig ;)

Vil du helst ha skriftlig eller muntlig eksamen?

Skrevet (endret)

Er det ikke superfornuftig å la humla suse, av og til, da? Tror jeg bare fortsetter med å være superfornuftig, jeg. Om ikke annet, så irriterer det rævva av mine medmennesker. :lur: Skriftlig...

Finne ei krone på gata, eller to femtiøringer?

Endret av Kamikatze
Skrevet

Er det ikke superfornuftig å la humla suse, av og til, da? Tror jeg bare fortsetter med å være superfornuftig, jeg. Om ikke annet, så irriterer det rævva av mine medmennesker. :lur: Skriftlig...

Finne ei krone på gata, eller to femtiøringer?

En krone, for da blir det en mindre å holde styr på :)

Skifte sengetøy med boksehansker eller vasket vinduer på rulleskøyter?

Skrevet (endret)

Boksehansker takk. Da holder jeg meg i alle fall i ro. Dyna og putene kan jo brukes uten trekk de.... *plystre*

Spise levende svarte maur rett fra tua eller døde tunfisker på boks?

Endret av Margareth
Skrevet (endret)

Begge deler høres arti ut, men rullepussen hørtes aller artigst ut! :danse: Dængh! Jeg er en søkker for dau tuna...

Jobbe som galleonsfigur på et seilskip, eller som tørkehjelp på et offentlig toalett?

Endret av Kamikatze
Skrevet (endret)

Jeg har masse figur å jobbe med, så jatakk og ship o`hoy there!

Spise levende svarte maur rett fra tua eller døde tunfisker på boks? *for tredje gang, hehe*

Endret av Margareth
Skrevet

Jeg har avføringsintoleranse (nyoppdaget sykdom) så jeg vil jobbe som gallionsfigur.

ville du børstet tenner med Klorin eller Salmiakk?

Skrevet

Jeg har masse figur å jobbe med, så jatakk og ship o`hoy there!

Spise levende svarte maur rett fra tua eller døde tunfisker på boks? *for tredje gang, hehe*

Jeg tar en jafs av maur, for de kiler i magen.

Pusset tenner med Klorin eller Salmiakk??

Skrevet

Jeg tar en jafs av maur, for de kiler i magen.

Pusset tenner med Klorin eller Salmiakk??

Maur kiler ikke magen, de smaker skikkelig syrlig nam nam! Pusse tenna hadde jeg tatt blandings om jeg kunne, litt klorgass rensker opp i gruff og gørr langt inni systemet.

Ville du dødd av trening eller overspising?

Skrevet

Overspising - I ♥ food

Fødsel:

Hvem ville du vært? Mor eller baby?

Skrevet

Baby.. og jeg skulle vært verdens snilleste!!!

Vært kaptein på en lakrisbåt mellom tærne, eller

ville du turna i bilringen rundt magen?

Skrevet

Turn for alle penga her! :)

Masse svart hår på brøstet eller hår på ryggen?

Skrevet

Æææææh... Hår på ryggen. De foran har jeg fra før... :sjenert:

Spise fem bokser sardin i olje daglig i et år, eller gå med lange, brune, klovnesko et år?

Skrevet

Klovnesko! :)

*uten tvil*

Klovnebukser i tillegg eller stor rød nese hver dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...