Gjest Leila Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Hei! Jeg fikk ganske plutselig veldig vondt under kjeven i går. På venstre side på innsiden av kjevebeinet. Er ømt når jeg kjenner på og veldig vondt dersom jeg "strekker hals" slik at det strammes eller bevegelse generelt i området. Kjennes ikke hovent ut sammenlignet med den andre siden. Er ikke nevneverdig syk, litt snufsete og sliten etter mye jobb en periode, men det kom liksom så plutselig. Vet det er en del kjertler i området, men hva kan det være og skyldes?? Veldig takknemlig for svar
Gjest Dulcis Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Har du ikke fått en strekk i muskulaturen der da? Har hatt det flere ganger jeg og. Går som regel over raskt, særlig hvis man tar noen paracet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå