Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Trist
Skrevet

Kjæresten min gikk på nachspiel med eksdama. Han bedyrer hellig at ingenting har skjedd, men siden han tidligere har hatt et forhold til en annen dame, mens vi var sammen så har jeg problem med å klare å stole på han.. Kjenner at dette ikke er greit i det hele, men har også valgt å tilgi han og må lære meg å stole på han igjen.. Sukk.. mest lyst å bare kutte ut hele greia nå!

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Bare de to eller en gjeng?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Da ser jeg egentlig ikke problemet. Hadde ikke likt det selv heller, men å ikke stole på ham pga det er litt drøyt. Det er greit å si til ham du ikke likte det, og så legge det bak deg.

Skrevet

Enig i den.. men jeg vet han har vært utro før, og jeg kunne ikke få være med på nachspiel selv om vi var ute sammen.. Får bare litt dårlig magefølelse. Har ikke snakket med han ennå så vet ikke når han var hjemme en gang, eller om han gikk hjem i det hele :S

Gjest brutal_mann
Skrevet

Han må lære. dump han, så kan det hende at han har lært før neon andre må slite med han.

Skrevet

Enig i den.. men jeg vet han har vært utro før, og jeg kunne ikke få være med på nachspiel selv om vi var ute sammen.. Får bare litt dårlig magefølelse. Har ikke snakket med han ennå så vet ikke når han var hjemme en gang, eller om han gikk hjem i det hele :S

Du fikk ikke være med? Hva er det for noe surr? At folk er venner med exen sin har jeg ingen problemer med, men at du ikke får lov til å være med på nachspiel når dere er ute sammen er rimelig suspekt. Siden han har vært utro mot deg før har han ikke gitt deg noen grunn til å stole på han akkurat. Hadde blitt noe irritert ja :kjefte:

Tror nesten jeg må være enig med brutal mann her, dump han...

Gjest Gjest
Skrevet

Dere var ute sammen, du fikk ikke være med på nachspiel men det fikk eksdama?

Da dumper man fyren. Kan da ikke være vanskelig å forstå.

Skrevet

Hva skal du med en gubbe som ikke vil ta deg med på nachts? Spiller forsåvidt mindre rolle hva han gjorde eller ikke med eksen.

Er det bare du sommer sammen med ham da, kanskje? Mens han mer oppfatter deg som ei pulevenninne, som er grei nok på soverommet, sålenge ingen ser dere sammen?

Håper dere ikke har boliglån sammen!

Skrevet (endret)

Hvorfor fikk du ikke lov å være med på nachspiel?

Spurte du?

Hvorfor er du sammen med han enda??? Han har vært utro tidligere, og han vil ikke ha deg med på nachspiel!

Når man nekter folk å være med på nachspiel, så er det fordi man misliker dem (evt. fordi man skal gjøre noe vedkommende ikke skal vite om). Man er ikke sammen med folk man misliker.

Endret av Jade
Skrevet

Høres sært ut? Så situasjonen var? Nei, nå stikker jeg på nach, men du må gå hjem?

Skrevet

At man er venner med eksen ser ikke jeg som et problem MEN når dere var ute sammen så skal han på et nachspiel der eksdame er, så får ikke du lov av han til å være med? hvorfor fikk du ikke lov til å være med? Hva var det han skulle gjøre der liksom som du ikke fikk være med på? Det virker litt misstenksomt spørr du meg.

Skrevet

Eksen min var utro med sin daværende eks på nach. Han sa de bare rota, men jeg er ganske sikker på at det skjedde mer, men dum som jeg var trodde jeg på han og tilga han. Om kjæresten din har vært utro mot deg før ville jeg vært veldig skeptisk.

Gjest Gjest
Skrevet

Fy fader for en sleip fyr. Be han dra til helvete. Han er ingenting å samle på. Forresten ikke si noe, lat som ingenting. Vent i par tre uker så forsvinner du ut av livet hans helt sånn plutselig. Legg gjerne fine planer i for veien. Garantert han lærer, og du slipper unna et rasshøl av store dimensjoner!

Skrevet

Ok, dette her høres mistenkelig ut mener nå jeg... :omg:

I tilleg til at han var utro før OG du ikke fikk lov til å bli med han på nach...ja da er det ugler i mosen...

Som noen her nevnte...lat som ikke noe, legg planer og deretter forsvinner du av livet hans....

Kansje en dårlig ide som falt inn i huet på meg... :twisted: Hva med at du selv går ut på fest og finner deg noen å flørte med...han har selv gjort det og kan smake sin egen medisin...men det er slemt å gjøre slik...

Håper alt ordner seg for deg:)

Skrevet

Jeg ser virkelig ikke noe problem med at han dro på nach med eksen. Men jeg hadde aldri tolerert at han nektet meg å være med. Eksdame til stede eller ei.

Skrevet

Han høres ut som en drittsekk, men det er kanskje de du liker siden du er sammen med ham?

Skrevet

Jeg ser virkelig ikke noe problem med at han dro på nach med eksen. Men jeg hadde aldri tolerert at han nektet meg å være med. Eksdame til stede eller ei.

Jeg er helt enig! I det hele tatt hadde jeg hatt store problemer med en fyr som prøvde å nekte meg noe som helst.

Skrevet

hørtes ikke bra ut :nei:

Gjest annemor30
Skrevet

Ha respekt for deg selv og forlat fyren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...