Mir Skrevet 28. mars 2010 #1 Del Skrevet 28. mars 2010 Er det ikke : hvilken vei stiller man klokken? ikke: Hvordan vei? Jeg tenker jo at VG`S skribenter har dette innabords, og at derfor tar jeg feil, men det høres ikke riktig ut i mine ører. http://www.dagbladet.no/2010/03/28/nyheter/innenriks/sommertid/11053927/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M_icka Skrevet 28. mars 2010 #2 Del Skrevet 28. mars 2010 Still klokka fram en time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosebud Skrevet 28. mars 2010 #3 Del Skrevet 28. mars 2010 Dersom du mener gramatikken her, så ja, det skar i mine ører øgså. Det heter selvfølgelig "hvilken vei" og ikke "hvordan vei". Kjære vene, Dagbladet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M_icka Skrevet 28. mars 2010 #4 Del Skrevet 28. mars 2010 Åja, sorry misforsto spørsmålet. Ja, det heter hvilken vei. Det er utrolig mange skrivefeil i Dagbladets artikler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå