Gå til innhold

Sæd i munnen, jenter


KittyWake

Anbefalte innlegg

Om du suger og det kommer sats, er det da best at den er langt inn eller ikke.

Det er diverse artikler om at det er fint når den er langt inn for da blir det mindre smak.

Men hva synes dere? kan en få satsen i pusten?, Hva er lurt&godt eller ikke godt?

Johan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KateW

Sats? Få sats i pust??? Jeg skjønner ikke spørsmålet. Får jeg sæd i munnen, så svelger jeg. Eller spytter om han tenner på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ække så nøye på det der. Kom der du vil, du!

Det eneste jeg kan komme på et at det av og til kan være litt ubehagelig å få spruten helt nede i halsen, det kan kjennes ut som det gjør når man svelger feil. Så da må jeg av og til hoste litt, og det kan jo kanskje være litt kjipt for mannen når han er midt i en orgasme. :)

Spruter mannen helt bakerst på tunga mi kjenner jeg ingen smak i det hele tatt, så det er kanskje greiest for de som ikke er overbegeistra for smaken.

Jeg er for variasjon, jeg! Kom litt her og litt der, alt ettersom! :jepp::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sats? Få sats i pust??? Jeg skjønner ikke spørsmålet. Får jeg sæd i munnen, så svelger jeg. Eller spytter om han tenner på det.

Du er så herlig ukomplisert! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Du er så herlig ukomplisert! :ler:

Hun er, i alle fall slik hun er her på KG, nemlig det. De fleste kvinner her inne har noe å lære angående innstilling til menn, sex og samliv av KateW :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er, i alle fall slik hun er her på KG, nemlig det. De fleste kvinner her inne har noe å lære angående innstilling til menn, sex og samliv av KateW :)

KateW er heit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Åh, takk! Jeg er nå bare sånn jeg er, jeg. Og som de fleste andre legger jeg vel mest merke til pepperet jeg får her. Godt med litt kjyd en gang i blant også... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sparvöga

Kommer an på anledning og humør. Er godt å bli holdt fast å få det langt inn i munnen, men andre ganger er det kick å smake litt mer og gjøre litt mer ut av det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svelger ikke, så setter pris på å få spruten i selve munnhulen, og ikke langt nedi halsen.. Smaken har jeg ingen ting i mot, det smaker jo bare digg egentlig..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svelger ikke, så setter pris på å få spruten i selve munnhulen, og ikke langt nedi halsen.. Smaken har jeg ingen ting i mot, det smaker jo bare digg egentlig..!

Kan jeg spørre hvorfor du ikke svelger? Aldri skjønt det der, når man først har det i munnen er det da mye enklere å svelge det enn å spytte ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svelger ikke, så setter pris på å få spruten i selve munnhulen, og ikke langt nedi halsen.. Smaken har jeg ingen ting i mot, det smaker jo bare digg egentlig..!

Veldig plumpt spørsmål, men; hvorfor svelger du ikke, hvis du liker smaken?

Jeg spør av ren nysgjerrighet, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig plumpt spørsmål, men; hvorfor svelger du ikke, hvis du liker smaken?

Jeg spør av ren nysgjerrighet, altså.

Kan jeg spørre hvorfor du ikke svelger? Aldri skjønt det der, når man først har det i munnen er det da mye enklere å svelge det enn å spytte ut?

Hehe.. Mest fordi jeg synes tanken på sperm i magen er litt ekkel (ja, vet det er kjempeteit :rodme: )

Og så er jeg skikkelig dårlig til å svelge fort, så de gangene jeg har prøvd blir det liksom litt å gulpe det i seg, og det er bare turn-off.. :P Jeg er også helt ubrukelig til å shotte drikke, bare sånn til sammenlikning.. :P hehe..

Så, har prøvd, men får det liksom bare ikke til.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer an på anledning og humør. Er godt å bli holdt fast å få det langt inn i munnen, men andre ganger er det kick å smake litt mer og gjøre litt mer ut av det. :)

Takk for fine svar. Jeg tror madammen har litt lyst, å bli satt fast og få det langt inn i munnen, Jeg har vært litt skeptisk til det, i tilfelle det skulle bli sprøytet i pusterøret.

J.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...