Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Emnet sier det meste, men skal du (også) jobbe i påsken? Eventuelt hva jobber du med, som gjør at du jobber de røde dagene også?

For min del, så jobber jeg vanlig uke, på sykehjem. Hadde noen F3 dager (Fri med lønn, grunnet røde dager) men disse er utsatt grunnet store problemer med bemanningen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber på kontor, og skal jobbe mandag og tirsdag (tatt fri onsdag). Skal bruke påsken på å lese til de siste privatisteksamenene mine... :sukk:

Skrevet

jeg jobber hele påskeuka. jobber på båt, så da er det ingenting som heter røde dager desverre.. :/

Skrevet (endret)

Jobber alle dagene i påsken bortsett fra lørdag.

Endret av angkortom
Skrevet

Jeg jobber i et bofellesskap ved siden av studier og har egentlig den faste arbeidshelgen min i påsken. Men jeg har fått fri stort sett hele påsken på grunn av at brukerene er på påskeferie. Jobber 2. påskedag, og det synes jeg er helt greit. Hadde ikke hatt noe i mot å jobbe mer.

Gjest M_icka
Skrevet

Just another week. Jeg trodde en stund at påsken var forrige uke, så den har ingen betydning for meg. Er skribent, så det blir gjerne både natt og dag med jobbing bare jeg leverer innen fristene.

Skrevet

Jobber deltid i butikk, skal ikke jobbe i påsken. :)

Skrevet

Jobber i helsesektoren og skal jobbe nattevakter hele påskehelga

Skrevet

Jobber innenfor olje og gass, vanligvis på land, men må ut på ferdigstillese av en brønn. Reiser mandag og kommer tilbake 2. påskedag.

Blir noen røde og lange dager på meg!

Skrevet

Jeg skal jobbe til fredag så er det fri 5 dager. så blir litt påske :)

Skrevet

Jeg jobber med fisk, og der er det heller ingenting som heter røde dager eller helger! Men har vert maks heldig med utdeling av jobbedager i påsken, så jobber bare torsdagen! Får derfor en fin langhelg!! Vi bruker å dele dagene mellom oss så godt som det lar seg gjøre dersom ingen har spesielle ønsker om å jobbe!

Skrevet

Just another week! Jobber i kiosk, og må selvfølgelig jobbe alle dager. Godt det blir gode penger av røde dager. :D

Skrevet

fri søndag 28 til onsdag 7

Skrevet

Niks, skal ikke jobbe i påsken i år bortsett fra en liten tur 1. påskedag.

Skrevet

Har lærervikariat, så skal ikke jobbe :)

Skrevet

Jobber i hotelbransjen. Stengt alle de røde dagene. Så da blir det litt fri.

Gjest Cupcakes
Skrevet

jobber for øyeblikket i bhg. og jobber mandag, tirsdag og onsdag :)

Skrevet

Jeg har fri, i år som i fjor. Er heldig og har en arbeidsplass der alle som vil ha fri dagene før påske får det uten at det skaper problemer for noen.

Skrevet

Jobber i staten, og jobber som vanlig mandag, tirsdag og halve onsdag, helt grei ordning :)

Skrevet (endret)

Ja, jeg skal jobbe i dag (mandag), tirsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag og mandag. Jobber som kundeansvarlig. Har deltidsstilling ved siden av studiene, men jobber altså mye mer i ferier og helligdager. Kan ikke si at jeg gleder meg, jeg skulle veldig gjerne hatt fri fordi jeg har foreldre og besteforeldre på besøk for første gang siden vi flyttet for oss selv, men det er gode penger om ikke annet.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...