Gå til innhold

Spørsmål


Undomiel

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke trent pilates siden i høst. Vil gjerne bli litt strammere til sommern, så tenkte jeg skulle begynne igjen nå. Men det er litt vanskelig å holde magemusklene inne.

Jeg tenkte at det var fordi jeg ikke har så mange magemuskler å trekke inn eller "stramme". Er det derfor? Blir det lettere ettehvert når de blir litt mer trent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vil nok bli lettere ettervært. visst du trener litt mage utenom pilates timene også, vil det nok ta litt kortere tid. Med meg tok det også litt tid før jeg "oppdaget" hvilke muskler jeg skulle bruke, rett og slett fordi jeg ikke var vant til å bruke de musklene (værtfall ikke bevisst). Var hos fysioterapeut en gang pga vond rygg og hun hjalp meg med å finne de musklene. veldig nyttig for meg værtfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil nok bli lettere ettervært. visst du trener litt mage utenom pilates timene også, vil det nok ta litt kortere tid. Med meg tok det også litt tid før jeg "oppdaget" hvilke muskler jeg skulle bruke, rett og slett fordi jeg ikke var vant til å bruke de musklene (værtfall ikke bevisst). Var hos fysioterapeut en gang pga vond rygg og hun hjalp meg med å finne de musklene. veldig nyttig for meg værtfall :)

Åja. Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...