MiniMjau Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Ofte så ser vi tråder startet av anonyme brukere og gjester, gjerne med veldig merkelige spørsmål.... Det kan jo være en tulle-tråd eller et faktisk reelt spørsmål.... Det kan jo være spørsmål som ts vet vil provosere noen, enten det er om samliv, dyrevern, sex eller andre intime tema.... Hva synes vi om slike tråder? Forurenser de forumet eller er det bare krydder i hverdagen? Svarer du på slike tråder, eller unngår du de bevisst?
Gjest Iril Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Svarer på det jeg har interesse av å svare på, uavhengig av hvem som har startet tråden.
Hedda-78 Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Enig med Iril. Jeg ser ikke på hvem som har startet tråden, men hva innholdet er. Registrerte medlemmer kan også lage tråder kun ment for å provosere, eller ha de merkeligeste spørsmål.
Gjest *Mim* Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Nei, det har ikke noe å si for meg om det er en anonym/ gjest eller registert bruker som har startet en tråd.
MiniMjau Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2010 Det jeg mente med spørsmålet mitt var tråder som opplagt er skrevet av "forumtroll" på tull
Henkie Skrevet 28. mars 2010 #6 Skrevet 28. mars 2010 (endret) Det jeg mente med spørsmålet mitt var tråder som opplagt er skrevet av "forumtroll" på tull Svarer ikke på innlegg jeg tror er tull eller trolleri. Har ingenting å si om vedkommende er registrert bruker eller ikke. Det er en uting i enkelte forum at registrerte gjester blir en egen "klikk", eller i verste fall: de som er veteraner får fortere/oftere svar og uregistrerte/nye brukere nærmest ignoreres. Det er verre enn et uregistret troll i ny og ne - mener jeg. Endret 28. mars 2010 av Henkie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå