Lykkelitenen Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Jeg har problemer med å logge på Spotify i kveld. Får opp feilmelding 115 og har nå lett på sidene etter tips. Etter å dobbelsjekket at programmet kommer igjennom brannmur og avinnstalert og så instalert igjen, ser jeg at det står en feilmelding på siden deres: "ervice status We are currently experiencing some localized connection problems. We are investigating the issue and hope to resolve full service shortly." Antar at det er denne feilen som gjelder meg Flere som sliter med det samme?
freezepop Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Jeg har problemer med å logge på Spotify i kveld. Får opp feilmelding 115 og har nå lett på sidene etter tips. Etter å dobbelsjekket at programmet kommer igjennom brannmur og avinnstalert og så instalert igjen, ser jeg at det står en feilmelding på siden deres: "ervice status We are currently experiencing some localized connection problems. We are investigating the issue and hope to resolve full service shortly." Antar at det er denne feilen som gjelder meg Flere som sliter med det samme? Jepp. Nå de 99 kronene og offline-mode virkelig betaler for seg :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå