Gå til innhold

Bestille kjole på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!:)

Jeg har vært på ulike nettsteder å funnet en hel masse nydelige kjoler, både på finn og ebay! Ser det er myyye billigere å kjøpe på nett, enn å kjøpe i butikk.

Er allikevel usikker på om jeg tør ta sjansen på å bestille på nett, er så kjipt om den ikke passer/blir fin.

Hvordan skal en gå fram for å bestille på nett?? Er det lurt å finne en lignende kjole i butikk, og prøve den der, for deretter å bestille på nett. Hva kan en gjøre dersom en ikke blir fornøyd med kjolen når en har fått den?

Er jo ikke alle kjoler som er like fine på alle.. Jeg er en størrelse 42, og har både pupper og mage og hofter:p

Noen som har noen tips??

På forhånd takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo maile selger å høre om mål :)

Gjest Mahareth
Skrevet

Finn en selger som syr fra mål. Mye tryggere, ettersom du da vet at det er riktig størrelse ;) Ikke ta målene selv, få noen andre til å gjøre det. Mange som er vanskelige å få til.

Skrevet

Du bør prøve kjoler i brudekjole salong for å sjekke hvilke type kjole og hvilke størrelse du bør ha, for noe størrelser kan variere. Så kan du søke etter drømme kjolen via nett da ved å feks få kjole sydd fra ebay, finn eller andre nettsteder. Da vet du farge,størrelse og fasong du vil ha:)Skal du få kjolen sydd er jeg enig med at noen bør ta målene for deg.

Jeg har kjøpt selv orginal kjole via nett, så jeg er spent på hvordan den kommer til å bli på meg. Har prøvd lignende kjole på salong så jeg vet sånn ca at denne kommer til å sitte. Jeg sendte en god del mail frem og tilbake til selgeren for å forsikre meg om alt var ok. Jeg har også returrett. Så det er noen nettside butikker som har returrett heldigvis:)

Skrevet

Jeg anbefaler deg å finne en nettbutikk hvor de syr etter mål. Om du søker på ordet brudekjole, eller lignende ord så kommer det opp mange fine nettsider. Og det kan være du kommer forbi en nett butikk som syr etter mål.

Ikke ta sjangsen på å kjøpe brudekjolen bare utifra størrelsen 42.Som oftest vil en brudekjole være for liten eller for stor en eller annen plass.

Lykke til!

Skrevet

Takk for gode råd!:)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei dere!:)

Jeg har vært på ulike nettsteder å funnet en hel masse nydelige kjoler, både på finn og ebay! Ser det er myyye billigere å kjøpe på nett, enn å kjøpe i butikk.

Er allikevel usikker på om jeg tør ta sjansen på å bestille på nett, er så kjipt om den ikke passer/blir fin.

Hvordan skal en gå fram for å bestille på nett?? Er det lurt å finne en lignende kjole i butikk, og prøve den der, for deretter å bestille på nett. Hva kan en gjøre dersom en ikke blir fornøyd med kjolen når en har fått den?

Er jo ikke alle kjoler som er like fine på alle.. Jeg er en størrelse 42, og har både pupper og mage og hofter:p

Noen som har noen tips??

På forhånd takk! :)

Jeg tror de fleste kjøper på nett jeg anbefaler og kjøpe på Finn.no Jeg kjøpte min der veldig hyggelig jente fikk garantifor at den skulle passe også men den passet perfekt hadde snøring i ryggen det gir litt rom liksom.

Men Husk å sjekk at telefon nummeret de oppgir på finn ikke er hemlig og adressen ikke er en postboks da skal du være ganske trygg;)

her kjøpte jeg min:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21484317

Skrevet

Jeg har bestillt fra et amerikansk nettsted. Før jeg bestillte dro jeg til en salong her i Norge for å prøve kjoler. Visste ikke hva slags fassong på overdelen jeg skulle velge (fant ut at jeg ikke er komfertabel med stroppeløst). Deretter fikk jeg tatt mål av meg selv. Nå har jeg ikke fått kjolen enda, da den ble sendt fra USA i helgen. Men ble litt beroliget da jeg så bilder av den og den ser nydelig ut. Nå er det bare å ha is i magen å vente på posten, håper den passer!

Skrevet

Så spennende!!:) Håper den blir fantastisk og slik du har sett for deg :D

Jeg tror jeg har funnet drømmekjolen min brukt på finn.no, i ca min størrelse (den kan justeres noen størrelser opp og ned pga. snøringen i ryggen), og den er til en veeeldig god pris, vurderer å slå til å kjøpe den, uten å ha prøvd den!! *sommerfugler i magen nå* :D

Skrevet

..da har jeg bestilt kjolen, og det føles heeelt fantastisk!!!:) (måte bare dele det med dere, da jeg ikke skal dele det med alle gjestene, har lyst til å ha kjolen som en liten hemmelighet fram til bryllupsdagen) :D

Gleder meg som en liten unge på julaften til å få den iløpet av neste uke (liker dårlig at posten skal drive på å ha påskestengt:p) Er så spent på hvordan det blir å ha den på seg!:D Klarer nesten ikke vente!!:D

Håper alle dere andre også finner drømmekjolen deres!!:)

Skrevet

ser du allerede har bestilt,men hvis andre trenger tips til nettet:

www.jkdress.com

Vet om flere som har bestilt herfra,og er veldig fornøyde. noen som har erfaringer fra denne siden? har tenkt å bestille der selv når tiden er inne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...