Gå til innhold

Bare jeg som er skuffet over H&M garden collection?


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Jeg har siklet på mange av kjolene på nettet, og gledet meg til å gå til butikken i dag for å prøve. Ingen av dem så akkurat sånn som de gjorde på bildene. På bildene er klærne på flotte timeglassfigurer og de ser lekre, men calssy ut. Jeg har selv timeglass, og pleier ikke å ha noe problemer med det, men i dag var det bare tragisk. To forskjellige rosa-aktige kjoler som så skikkelig flotte ut, var egentlig bare kjedelige.

En annen kjole, som var blå med noen rysjer, så skikkelig flott ut. Jeg bruker alt fra small til medium i størelser. Medium var den minste, men man skulle tro den var xxl så stor og posete som den var. Den hang rett og slett bare der, så enten var det en alvorlig feilproduksjon, eller så var den kjolen ment for "plus sizes", noe jeg i grunn tviler på med tanke på hvordan den ser ut på nettet.

Og det største skuffet var jo så klart at de ikke hadde tatt inn en rød tubekjole som var kjolen jeg var aller mest spent på.

Så sånn går det for meg om dagene. Er vanskelig å finne noe jeg liker, synes det er så mange kjedelige eller bare "søte" klær i butikkene for tiden. Jeg liker ikke å kle meg søtt, liker å klem eg elegant, classy, sexy uten å vise så mye man kan av pupper og lår osv. Lite sånt for tiden.

Men virker jo som om alle andre er helt på tuppa etter kolleksjonen, så mulig det bare er jeg som er sær :ler:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SmallTalk

Jeg har bare sett kolleksjonen på nett, og de få plaggene jeg kunne vært potensiell til å kjøpe, er selvfølgelig utsolgt.

Personlig så synes jeg dette ser ut som noe jeg kunne funnet i klesskapet til farmor dersom jeg hadde tatt et dypdykk tilbake i tid... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sett kolleksjonen på nett, og de få plaggene jeg kunne vært potensiell til å kjøpe, er selvfølgelig utsolgt.

Personlig så synes jeg dette ser ut som noe jeg kunne funnet i klesskapet til farmor dersom jeg hadde tatt et dypdykk tilbake i tid... :sjenert:

Samme her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er skuffet over den kolleksjonen.

Jeg ser sikkert gravid ut i nesten alle disse plaggene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sett kolleksjonen på nett, og de få plaggene jeg kunne vært potensiell til å kjøpe, er selvfølgelig utsolgt.

Personlig så synes jeg dette ser ut som noe jeg kunne funnet i klesskapet til farmor dersom jeg hadde tatt et dypdykk tilbake i tid... :sjenert:

Hehe, ja. De ble veldig sånn bestemoraktig når man tok dem på også, dvs. enda mer enn i utgangspunktet.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorey

Ble ganske skuffet ja, var på en HM som hadde ganske mye av kolleksjonen igjen og prøvde noen plagg jeg syntes så kjempesøte ut på reklamen. Men den gang ei. Syntes de var veldig sekkete og var rett og slett i ganske dårlig kvalitet. Skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest strykebrett

Personlig så synes jeg dette ser ut som noe jeg kunne funnet i klesskapet til farmor dersom jeg hadde tatt et dypdykk tilbake i tid... :sjenert:

Enig! Bestemoren min hadde flere plagg med slike småblomstrede mønstre på, så jeg greier ikke annet enn å assosiere klærne med grå permanent og krumkaker, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg likte den raude kjolen med rosene på, den trur eg at eg ville prøvd om eg kom over han. Ellers er det litt vel søtt for meg, pudderrosa ser eg daud ut i, og blomstrete vil eg ikkje vli sett daud i, så det utgår. Ellers skulle eg verkeleg ønskje at empireliv gjekk av moten, (dei som ikkje ser så verst ut i det ville truleg framleis sett betre ut i noko anna...), er jo umogleg å finne noko innsvingt om dagen. Eg likar innsvingte kjolar med vidde i skjørtet, skal dei aldri kome attende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes de fleste plaggene var grusomme, men forelsket meg fullstendig i "sommerfuglkjolen". Den til venstre her; http://highendrearend.files.wordpress.com/2010/01/hm-garden-collection-spring-2010-9.jpg

Den ser faktisk mye finere ut på en kortvokst og lubben jente (med pupper!) enn på modellen på bildet ;) Men kan ikke fordra kjoler uten liv selv, så kommer til å bruke den med et bredt belte i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også den rød tubekjolen med sånne roser på så så fin ut. Bare synd de ikke tok dem inn sammen med de andre klærne fra kolleksjonen. Men kan jo hende den ville vært en skuffelse den også, som mange av de andre klærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, ble også veldig skuffet..Men kjøpte et skjerf fra den kolleksjonen, og det er jeg strålende fornøyd med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

Den røde tubekjolen er det eneste plagger jeg kunne vært potensiell til å kjøpe. :)

Jeg og mamma var på shopping i går, og var en tur innom HM. Mamma lo seg skakk da hun så hvor stilschizofren våren ligger an til å bli, og var helt enig i at dette er plagg jeg vil finne på bunn av garderoben til farmor dersom jeg leter litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske skuffet jeg også.. Alt for mye blomster og merkelige mønster.

Men kjøpte en brun highwaist shorts som jeg syns var veldig fin. Likte også godt tøyskoene. Tror jeg skal kjøpe de i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig. Denne stilen er helt på trynet. Fargene er forferdelige. Fant ingenting som fristet, alt er skikkelig posete og uformelig. Har man litt pupper og midje kan man bare glemme å fremheve det. Man skal se gravid ut.

Begynner også å bli seriøst drittlei av den tights og svære skjorter-moten. Disse cardiganene uten knapper, som er som å kle på seg et pledd er jeg heller ingen fan av.

Ja takk til innsvingede kjoler med vidde i skjørtet, gensere/skjorter med midje og vanlige rette bukser. Alle nå for tiden er jo pinetrange...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

Jeg vil også ha klær med midje. Jeg har en smal timeglassfigur med litt pupper, og kler best klær som er innsvinget i livet og som sitter bra over pupper og hofter.

Jeg er 163cm og bruker str 34-36, og alikevel så får rimelig mye av klærne i butikken meg til å se gravid ut. Jeg vil fremheve kroppen min, ikke gjemme den bort i posete klær som får meg til å se ut som om jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kjøpt endel av kolleksjonen, og skal returnere den hvite kjolen med blomster på stroppene og den fargede sommerfulgkjolen. Den hvite så jeg veldig gravid ut i,sommerfuglkjolen satt egentlig fint på og var kul, men ikke helt min stil.kjøpte også den blå med knyting under bysten, tunikaen med blomster rundt halsen og den litt baggy kjolen med lommer, de likte jeg godt og skal beholdes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...