Gå til innhold

kondom

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

er det vanlig at den ytterste delen av kondomen ¨blir igjen¨ i kjeden etter samleie?

Videoannonse
Annonse
Gjest Maxtor
Skrevet

uhm..tror ikke det.

Aldri opplevd det hvertfall.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

skjedd her, tror det har noe med at jeg liker at han er litt inni meg før han trekker seg ut og da hr det hendt at en liten del av kondomen fortsatt er inni :rødme: :rødme:

Skrevet (endret)

Hvis en del er igjen i skjeden din, vil ikke det da si at det har sprukket, eller noe? Jeg kan hvertfall ikke forstå hvordan en del av en kondom kan bli igjen i skjeden, men fortsatt være hel.. Eller misforstår jeg?

Endret av Green Lady
Gjest AnonymBruker
Skrevet

er det vanlig at den ytterste delen av kondomen ¨blir igjen¨ i kjeden etter samleie?

Tror virkelig ikke det er meningen at det skal bli igjen noe. Min kjæreste liker også å ligge en stund inni meg, men jeg har ikke kondomrester i skjeden av den grunn.... :) Graviditetstest?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

hmm, vet ikke hva TS mener, men den/eller de gangene det har skjedd her har kondomen virket hel... (Den bare glir av min kjære og blir liggende mest utenfor, med liten del i skjeden...) :sukk:

Men vil si at det normale er at den fortsatt sitter som den skal på han når han drar seg ut igjen...

Gjest Gjest
Skrevet

Hold rundt når han trekker seg ut! Han skal heller ikke være inni etter han begynner bli slapp, og optimalt sett er det utløsning, og så ut.

Ikke rart mange sier de blir gravid på tross av kondom om dette er vanlig bruk..

Skrevet

Jeg forstår ikke helt hva TS mener ...

Hvis en bit av kondomen blir igjen i skjeden etter samleie har den selvfølgelig sprukket :roll:

Skrevet

folkens hun mener nok at den henger igjen inni henne...at når gutten får ereksjon men holder seg inni henne og så drar seg ut når han er blitt slapp så antar jeg hun mener at kondomen tuppen henger igjen inni henne...be han holde den når han drar seg ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...