Gå til innhold

Klokke


LukaFrost

Anbefalte innlegg

Jeg har så lyst på ny klokke siden den jeg har nå synger på siste verset. Jeg liker litt røffe klokker. Den jeg har på armen nå er vel strengt tatt ei herreklokke. Egentlig hadde det vært fint å ha flere til forskjelig bruk. Noen som har gode forslag til hva jeg skal kjøpe? Jeg vurderer å få samboeren min til å kjøpe ei når han skal til USA, men jeg har jo ikke peiling på merker, priser og kvalitet. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Jeg har så lyst på ny klokke siden den jeg har nå synger på siste verset. Jeg liker litt røffe klokker. Den jeg har på armen nå er vel strengt tatt ei herreklokke. Egentlig hadde det vært fint å ha flere til forskjelig bruk. Noen som har gode forslag til hva jeg skal kjøpe? Jeg vurderer å få samboeren min til å kjøpe ei når han skal til USA, men jeg har jo ikke peiling på merker, priser og kvalitet. Noen som kan hjelpe?

Det er MYE - veldig mye- å spare på enkelte klokkemerker i USA.

Michael Kors er veldig kule klokker, som er vanskelig å få tak i her til lands. Hvis du får tak i er de dyre.

I USA koster de 1000 - 1500,-

Se deg ut en modell HER - print ut bildet, og send det med typen din. Lett å få tak på der borte - feks på Macys

Likte du ikke Michael Kors er det særlig amerikanske merker, typisk: Guess, Michael Kors, DKNY, Calvin Klein osv. som du sparer mye på. Det er også endel å spare på klokker som koster 2000 - 10.000 i norge (vanlige klokkemerker som Seiko, Citizen, Certina)

Dyre, sveitsiske merker (TAG, Omega, Rado, Rolex) prisklasse 15.000 og oppover til det uendelige, er det ikke SÅ mye å spare på - i prosent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...