Gå til innhold

Rennende øyne


Fremhevede innlegg

Gjest Astrid
Skrevet

De siste 3-4 dagene har det sett ut som jeg konstant gråter, øynene renner mer eller mindre hele dagen. Jeg har lurt på om det kan være noe allergi, men jeg har aldri vært allergisk mot noe og har heller ingen andre symptomer. Det virker ikke som det er avhengig av hvor jeg er, det er sånn hele dagen. Kanskje det kan være noe sminke jeg reagerer på? Bør jeg oppsøke lege eller vente og se om det går over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heei..

Det høres jo ut som allergi, jeg er selv veldig allergisk om våren. Jeg har begynt å merke at det har begynt å komme. Men siden det er så voldsomt, kan det jo være sminken. Og det kan hende det forværres pga allergi ute også, hvis det først har slått ut. Prøv å skifte maskara? Eller andre ting du har rundt øyene, og se om det vil gå over. Hvis det ikke gir seg, så kan det kanskje lønne seg å dra til legen å ta en allergiprøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...