Gjest Astrid Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 De siste 3-4 dagene har det sett ut som jeg konstant gråter, øynene renner mer eller mindre hele dagen. Jeg har lurt på om det kan være noe allergi, men jeg har aldri vært allergisk mot noe og har heller ingen andre symptomer. Det virker ikke som det er avhengig av hvor jeg er, det er sånn hele dagen. Kanskje det kan være noe sminke jeg reagerer på? Bør jeg oppsøke lege eller vente og se om det går over?
Jabbe Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Heei.. Det høres jo ut som allergi, jeg er selv veldig allergisk om våren. Jeg har begynt å merke at det har begynt å komme. Men siden det er så voldsomt, kan det jo være sminken. Og det kan hende det forværres pga allergi ute også, hvis det først har slått ut. Prøv å skifte maskara? Eller andre ting du har rundt øyene, og se om det vil gå over. Hvis det ikke gir seg, så kan det kanskje lønne seg å dra til legen å ta en allergiprøve.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå