Rime Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Går på antibiotikakur pga halsbetennelse, og det hender at jeg ikke greier å ta pillene til korrekt tid i forhold til mat. en halvtime før mat og 2 timer etter mat, og så skal jeg ta 4 ganger daglig. Da må man være ganske nøye da... Hvor viktig er det om man bommer litt på et par av pillene? F.eks. hadde jeg en pille igjen når jeg endelig fikk i meg litt kveldsmat nå. (ikke lett å spise med halsbetennelse). Skal jeg liksom holde meg våken i 2 timer før jeg tar den 4. pilla?
finkel Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Det er vel for at det skal bli best mulig tatt opp i magen. Så lenge det ikke blir gjort slik hele tiden, tror jeg nok du bør kan pillen med mat den gangen og heller sove, bedre det enn å sitte opp to timer og vente! Viktig å være uthvilt også vet du, når man skal bli frisk igjen..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå