Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Jeg er døsig og deilig i kroppen, men samtidig måtte jeg bare inn her for å fortelle det!!! Mannen er bortreist, ungene er lagt, og jeg fikk plutselig lyst til å ha meg en liten kosestund helt for meg selv. Jeg har en vibrator type rabbit (fra sex and the city) og jeg tenkte jeg skulle sjekke om batteriene fremdeles funker, det er vel over et år siden jeg brukte den sist. Jeg la meg på sofaen, hentet frem noe snax på pcen og prøvde meg frem. Vanligvis skrur jeg på vibratoren og er ferdig på to minutter, men denne gangen bestemte jeg meg for å pine meg selv litt lengre. Og det ga uttelling!!! Plutselig, helt uten at jeg var forberedt, fikk jeg den sterkeste orgasmen jeg noen gang har fått, den varte i over et minutt i strekk, og jeg lå bare med store øyne og tenkte hva i hel...??? Det var sånn at jeg nesten fikk vondt i musklene inni der, så hardt klemte de rundt dildoen... Jeg har aldri hatt problemer med å fikse meg orgasme på klitten, men da blir jeg øm og må stoppe med en gang etterpå. Nå kunne jeg kjapt fikse meg nok en orgasme på klitten, fordi den ikke var øm i det hele tatt... Juhuu, g-punktet finnes, og jeg fant det!!!! Etter å ha vært seksuelt aktiv i femten år!!!!
Gjest And Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 er det ikke forskjell på vaginal orgasme og g-punkt, eller er det samme tingen?
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 hihi, jeg opplevde det sammen med min rabbit, men musklene inni kneppte så hard at vibratoren ble ødelagt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå