Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Dere som tar sol: 1. Hvor mye har dere på dere i solariumet? 2. Bruker dere krem? 3. Hvor ofte tar dere? 4. Hvor mange minutter?
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Dere som tar sol: 1. Hvor mye har dere på dere i solariumet? 2. Bruker dere krem? 3. Hvor ofte tar dere? 4. Hvor mange minutter? 5. Bruker dere briller? 1. Har ikke på meg en tråd. 2. Nei. 3. 1 gang i mnd i vinterhalvåret. 4. 10 min pr gang. 5. Ja.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 1. stringtruse 2. ja 3. 0-4 ganger i månden, om vinteren 4. 20min 5. nei
thussa Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 1. Har ikke på meg noe. 2. Nei. 3. Rundt 12 ganger i løpet av året. 4. 20 min 5. Ja, bruker alltid briller
Thorn Skrevet 25. mars 2010 #6 Skrevet 25. mars 2010 1. Truse,av og til også BH med stroppene av 2. Nei 3. 1-2 ganger i uka fra mars til ca midten av mai, aldri ellers i året 4. 5-8 minutter 5. Hvis jeg husker dem...
hjertesukka Skrevet 25. mars 2010 #7 Skrevet 25. mars 2010 (endret) Dere som tar sol: 1. Hvor mye har dere på dere i solariumet? kun liten truse 2. Bruker dere krem? nei 3. Hvor ofte tar dere? et par gg pr uke i et par vintermåneder 4. Hvor mange minutter? starter med 10 min og går opp til 18 min Bruker ikke briller Endret 25. mars 2010 av hjertesukka
Becka Skrevet 25. mars 2010 #8 Skrevet 25. mars 2010 Dere som tar sol: 1. Hvor mye har dere på dere i solariumet? 2. Bruker dere krem? 3. Hvor ofte tar dere? 4. Hvor mange minutter? 1. bare string 2. Nei 3. Ca gj.snitt 2 ganger pr måned på vinterhalvåret 4.fra 15-20min Bruker ikke briller, selvom nok det er lurt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mars 2010 #9 Skrevet 26. mars 2010 1. Hvor mye har dere på dere i solariumet? bare g-streng. anbefaler ikke å sole deg uten g-streng eller truse 2. Bruker dere krem? ikke alltid 3. Hvor ofte tar dere? 1 gang i uka 4. Hvor mange minutter? det kommer ann på, min hud tåler ikke så mye, så i begynnelsen tar jeg 10-15 min, og deretter 15 til 20 min 5. Bruker dere briller? nei, jeg legger en singlett over ansiktet mitt eller t-skjorte
Cata Skrevet 26. mars 2010 #10 Skrevet 26. mars 2010 Tar ikke sol ofte, men har gjort det noen ganger i det siste så jeg svarer. 1. Hvor mye har dere på dere i solariumet? Truse og BH (sistnevnte brettet ned slik at det ikke blir merker etter skulderstroppene. Dessuten har jeg mange føflekker på ryggen så jeg ligger på et lite håndkle. Har også ved tidligere anledninger solt meg i truse og liten treningstopp, for det er først og fremst armer og ben jeg vil ha bittelitt farge på. 2. Bruker dere krem? Nei. 3. Hvor ofte tar dere? Ca. en gang hver 14. dag. 4. Hvor mange minutter? 6-7 minutter 5. Bruker dere briller? Ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå