Gå til innhold

Når du tar solarium?


Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dere som tar sol:

1. Hvor mye har dere på dere i solariumet?

2. Bruker dere krem?

3. Hvor ofte tar dere?

4. Hvor mange minutter?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

5. Bruker dere briller?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dere som tar sol:

1. Hvor mye har dere på dere i solariumet?

2. Bruker dere krem?

3. Hvor ofte tar dere?

4. Hvor mange minutter?

5. Bruker dere briller?

1. Har ikke på meg en tråd.

2. Nei.

3. 1 gang i mnd i vinterhalvåret.

4. 10 min pr gang.

5. Ja.

Gjest Gjest
Skrevet

1. stringtruse

2. ja

3. 0-4 ganger i månden, om vinteren

4. 20min

5. nei

Skrevet

1. Har ikke på meg noe.

2. Nei.

3. Rundt 12 ganger i løpet av året.

4. 20 min

5. Ja, bruker alltid briller

Skrevet

1. Truse,av og til også BH med stroppene av

2. Nei

3. 1-2 ganger i uka fra mars til ca midten av mai, aldri ellers i året

4. 5-8 minutter

5. Hvis jeg husker dem...

Skrevet (endret)

Dere som tar sol:

1. Hvor mye har dere på dere i solariumet? kun liten truse

2. Bruker dere krem? nei

3. Hvor ofte tar dere? et par gg pr uke i et par vintermåneder

4. Hvor mange minutter? starter med 10 min og går opp til 18 min

Bruker ikke briller

Endret av hjertesukka
Skrevet

Dere som tar sol:

1. Hvor mye har dere på dere i solariumet?

2. Bruker dere krem?

3. Hvor ofte tar dere?

4. Hvor mange minutter?

1. bare string

2. Nei

3. Ca gj.snitt 2 ganger pr måned på vinterhalvåret

4.fra 15-20min

Bruker ikke briller, selvom nok det er lurt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

1. Hvor mye har dere på dere i solariumet? bare g-streng. anbefaler ikke å sole deg uten g-streng eller truse :P

2. Bruker dere krem? ikke alltid

3. Hvor ofte tar dere? 1 gang i uka

4. Hvor mange minutter? det kommer ann på, min hud tåler ikke så mye, så i begynnelsen tar jeg 10-15 min, og deretter 15 til 20 min

5. Bruker dere briller?

nei, jeg legger en singlett over ansiktet mitt eller t-skjorte

Skrevet

Tar ikke sol ofte, men har gjort det noen ganger i det siste så jeg svarer.

1. Hvor mye har dere på dere i solariumet?

Truse og BH (sistnevnte brettet ned slik at det ikke blir merker etter skulderstroppene. Dessuten har jeg mange føflekker på ryggen så jeg ligger på et lite håndkle. Har også ved tidligere anledninger solt meg i truse og liten treningstopp, for det er først og fremst armer og ben jeg vil ha bittelitt farge på.

2. Bruker dere krem?

Nei.

3. Hvor ofte tar dere?

Ca. en gang hver 14. dag.

4. Hvor mange minutter?

6-7 minutter

5. Bruker dere briller?

Ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...