Gå til innhold

synlige blodårer

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

hei:) har et problem som først og fremst er kosmetisk skjemmende, synlige blodårer over alt på kroppen. Ser ut som ett blått nettverk av tråder under huden over heeele kroppen. Noen som vet om noe som kan redusere problemet, eller i beste fall bli kvitt det?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det må du bare leve med. Det er blodårene som ligger helt opptil huden.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det finnes metoder for å bli kvitt slike synlige blodårer, men om det er gode metoder kan diskuteres. Jeg er også plaget av synlige blodårer på leggene, det er ikke åreknuter siden de ikke er utstående. Hatt det siden ung alder, og har ikke gått i skjørt om sommeren siden jeg var 26-27 år. Prøvde først en krem som ikke virket i det hele tatt, og i august prøvde jeg noe som het sklerosering på Ellipseklinikken i Oslo. Det betyr at gift blir sprøytet under huden for å få blodårene til å oppløse seg. Dessverre ble arrene etter denne skleroseringen svært tydelige, selv om jeg gikk med støttestrømpe slik som klinikken sa.

Skrevet

Har du lav fettprosent?

Får selv en del synlige blodårer hvis musklene jobber/annspenner seg eller etter jeg har spist en del raske karbs.

Skrevet

jeg har også dette noen steder men tror ikke det er så mye å gjøre med. Jeg synes spraytan/selvbruning hjelper endel da blir de ikke så synlige. Lav fettprosent gjør også at de er mye mer synlig enn når man har litt mer fett på kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...