Gjest Iril Skrevet 3. september 2010 #881 Del Skrevet 3. september 2010 25 uker, ja! Det har gått overraskende fort, men det sier jeg jo alltid. Tiden går alltid fort når man ser tilbake.. Føles fremdeles som det er en evighet igjen til termin, 15 uker liksom. Det er kjempelenge! Men så plutselig sitter vi der, med baby og det hele.. God helg, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. september 2010 #882 Del Skrevet 3. september 2010 Bare vent de ukene kommer til å suse avgårde God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. september 2010 #883 Del Skrevet 3. september 2010 De 15 ukene går fort Jeg syns at jo lengre ut i svangerskapet jeg kom, jo fortere gikk ukene Jeg fikk riene mine hovedsaklig i symfysen, og det var helt jææævlig :dåne: Så jeg misunner deg ikke som har vondt der altså Kjentes virkelig ut som om noen ville skjære skambeinet i to med en smørkniv mens de sto på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 3. september 2010 #884 Del Skrevet 3. september 2010 Her om dagen måtte jeg hjelpe gamle naboen med å finne noe i kjelleren siden hun ikke har egen nøkkel mer, og da måtte jeg holde meg på tissen mens vi gikk ned en bakke, for ellers gjør det helt hinsides vondt. Så sikkert ekstremt teit ut, for hun fniste voldsomt.. Uff da! Kunne ikke tatt en "moonwalk" i samme slengen? Nå kan ikke mine uker sammenlignes med dine, men er enig i at tiden går så altfor fort Det var ikke lenge siden jeg var 7 uker på vei. Hvor blir ukene av? :klø: God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 3. september 2010 #885 Del Skrevet 3. september 2010 De 15 ukene går fort Jeg syns at jo lengre ut i svangerskapet jeg kom, jo fortere gikk ukene Må innrømme at jeg er redd det skal gå ekstremt sakte, siden jeg ikke kan gjøre noe særlig. Ligger jo bare her hele dagen, vasker klær når jeg orker og i dag har jeg til og med hentet posten.. Rier i symfysen? Da dør jeg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. september 2010 #886 Del Skrevet 3. september 2010 Der jeg fikk mine ja.. men har egentlig aldri hørt om noen andre som har hatt det :klø: De var liksom der og i eggstokkene på en måte.. alle andre snakker jo om magen, korsryggen og låra.. men der kjente jeg absolutt ingenting Og får du epidurel så si JA Herregud så herlig det var at smertene bare var *poff* borte :dåne: Men så fikk jeg pressrier med engang epiduralen var satt, så jeg fikk ikke slappet av noe imellom da.. Men uansett var pressriene deilige i forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. september 2010 #887 Del Skrevet 4. september 2010 Hei Iril! 25 uker, ja! Det har gått overraskende fort, men det sier jeg jo alltid. Tiden går alltid fort når man ser tilbake.. Føles fremdeles som det er en evighet igjen til termin, 15 uker liksom. Det er kjempelenge! Men så plutselig sitter vi der, med baby og det hele.. God helg, jenter! Jeg sier akkurat det samme til megselv mange ganger i uka Tida går ekstremt fort syns jeg, og jeg trodde at tida skulle gå veldig seint. Men nå er jeg under 8 uker til termin, og det går fremdeles veldig fort og er rart å tenke på. Men tenk når vi sitter der med baby og alt ja Ha ei flott helg, Iril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 4. september 2010 #888 Del Skrevet 4. september 2010 Snart sitter vi her med baby, ja.. :dåne: Jeg er sjokkskadet ennå, det var jo så liten sannsynlighet for at vi fikk det til med Pergo, men så gjorde vi det likevel. Har problemer med å tro det, selv om jeg kjenner frøkna prøver å sparke ut navelen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 4. september 2010 #889 Del Skrevet 4. september 2010 Ei venninne av meg gikk til legen og sa hu hadde vondt i tissen . Da sa legen at det er pga bekkenløsning. Vet ikke om det gjorde deg noe klokere :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. september 2010 #890 Del Skrevet 4. september 2010 Er så glad på deres vegne at pergoen gav et så godt resultat Tenk du skal bli mamma om ikke lenge :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 5. september 2010 #891 Del Skrevet 5. september 2010 Ei venninne av meg gikk til legen og sa hu hadde vondt i tissen . Da sa legen at det er pga bekkenløsning. Vet ikke om det gjorde deg noe klokere :klø: Nei, visste jo at det er pga. bekkenløsning. Har en del vondt bak også, men jeg synes det er verst forran fordi det er så konstant. Det verker hele tiden. Har startet dagen med å spy, som vanlig.. Lå først våken i mange timer, sover så ekstremt dårlig. Våkner jo hver gang jeg må snu meg, og jeg klarer ikke ligge på rygg, det er for vondt. Så nå begynner jeg å få skikkelig vondt i hoftene også, av å alltid ligge på siden. Det eneste positive er at frøkna er våken og holder meg med selskap! Ja, tenk det, ~Milla~! Klarer ikke helt å tro det! Jeg er jo helt overbevist om at vi får den fineste, peneste og beste babyen noensinne da, så vi hadde flaks der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. september 2010 #892 Del Skrevet 5. september 2010 Uff den kvalmen gir seg liksom ikke hos deg, leit å høre Men veldig koselig at lillesnuppa romsterer rundt da :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. september 2010 #893 Del Skrevet 6. september 2010 Håper du har hatt en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 6. september 2010 #894 Del Skrevet 6. september 2010 Gleder meg til jeg begynner å kjenne ordentlig liv. Nå kjenner jeg bare svak flagring dersom jeg virkelig kjenner etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 6. september 2010 #895 Del Skrevet 6. september 2010 Helga har vært fin den, ja! Mannen var borte noen dager i forrige uke, og da er det så deilig å få ham hjem igjen. Jeg liker virkelig ikke å være alene hjemme.. I går var vi i bursdagsselskap hos ene nevøen min, og det var også koselig. Var fint å komme seg ut av huset litt! På veien hjem skulle mannen og kjøpe med oss noe mat, siden vi ikke hadde spist middag før selskapet. Oppdaget at jeg, verdens største svime, hadde lagt igjen alle kortene hjemme da jeg byttet veske.. Vi har vanligvis aldri kontanter, men til alt under hadde mannen 200 kr, så vi fikk da mat, bare ikke akkurat det vi hadde tenkt oss. Men, men - flaks at mannen er så tålmodig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. september 2010 #896 Del Skrevet 6. september 2010 Det kalles pre-ammetåke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 6. september 2010 #897 Del Skrevet 6. september 2010 Ja, må være noe sånt. Dårlig dag i dag; sliten, frustrert og har mer enn normalt vondt. Så da kjefta jeg på mannen, og det var helt tullete. Det er så frustrerende å ikke kunne gjøre noe selv, men måtte be om hjelp til alt. Og han er kanskje ikke så flink som meg til å se rot, og jeg blir så frustrert av å måtte be ham rydde, for da føler jeg meg som en gneldrekone.. Flaks at han er så forståelsesfull som han er, ellers hadde vi vel neppe overlevd denne graviditeten.. Hadde aldri trodd jeg skulle si dette, men herlighet som jeg gleder meg til jeg kan vaske badekaret selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 6. september 2010 #898 Del Skrevet 6. september 2010 Kjenner meg veldig igjen både når det gjelder hukommelsen () og når det gjelder kjeftinga når jeg er sliten og har vondt! Godt de er så tålmodige disse mennene. Tror nok de kommer inn i et annet modus når vi er gravide, for aldri i verden om mannen hadde holdt ut med gneldringa mi hvis ikke jeg hadde vært gravid (men hadde jeg vært sånn her uten å være gravid vil jeg si at jeg hadde hatt et stort problem ) Jeg gleder meg til desember jeg Iril! :rødme: Tenk, om 4 mnd sitter vi her med hvert vårt lite nurk :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 6. september 2010 #899 Del Skrevet 6. september 2010 Jaa, tenk det. Vi fikk jo nettopp positiv test. Husker jeg var såå sikker på at det ikke hadde klaffet, og at symptomene bare var pga. Pergo.. Jeg gleder meg sånn, begynner å bli litt utålmodig til og med. Og en ting som er rart å tenke på; nå kan babyene våre overleve utenfor magen. Vil helst at de skal holde seg der inne lenge ennå, men likevel er det fint å vite at de har en sjanse om ting skulle skje i hvert fall. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 6. september 2010 #900 Del Skrevet 6. september 2010 Ja, det er veldig deilig å tenke på at de faktisk kan ha en sjanse om de blir født nå! Men selvfølgelig skal snuppene våre være der inne helt til de er heeelt ferdige Begynner å bli litt utålmodig jeg også Jeg er en fryktelig utålmodig person til vanlig, og vil helst at ting skal skje med en gang, så dette har vært den største tålmodighetstesten jeg har vært med på Har du bestemt deg for vogn enda eller? Eller er du fortsatt like forvirra i vognjungelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå