Zia Skrevet 13. juli 2010 #641 Del Skrevet 13. juli 2010 Hurra for en jente Så gøy at dere fikk vite kjønnet! Og ikke minst shopping av rosa klær :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 13. juli 2010 #642 Del Skrevet 13. juli 2010 Gratulerer med jente!!! Så heldig du er som kan gå å shoppe små rosa babyklær! De er så nusselige! Åh, får nesten abstinenser her...hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 13. juli 2010 #643 Del Skrevet 13. juli 2010 *Frysninger* :rødme: . Gleder meg til det er min tur. Selv har jeg ingen følelse. Har alltid tenkt at jeg får gutt og vil gjerne bruke det guttenavnet vi har funnet. Ja, vet det høres litt teit ut, men jentenavnet er mye vanligere. Ser og for meg en liten gutt som likner på mannen min da han var liten. Når dette er sagt, fikk jeg en utrolig god og varm følelse inni meg da Pupsi sa hun hadde jentefølelse for meg. Og det var egentlig gankse godt. Da vet jeg at jeg har lyst på begge deler, kanskje på litt forskjellige måter. Begge deler kommer til å bli fantastisk :rødme: . Åh, som jeg gleder meg Når begynte du forresten å få mage? Lurer egentlig på hvor lenge kan klare å skjule det. Håper å kunne skjule det til uke 14. Erså utrolig redd for å miste etter å ha fortalt det til alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. juli 2010 #644 Del Skrevet 13. juli 2010 Tro meg, hun kommer ikke til å kjennes så liten ut når du skal ha henne ut Og i dagene etterpå blir du nok å spørre deg selv hvordan hele det mennesket fikk plass i magen din Det gjør iallefall jeg Gratulerer så masse med jentebebis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 14. juli 2010 #645 Del Skrevet 14. juli 2010 Gratulerer sååå masse med jente Iril! Ble helt rørt av det du skrev om UL, det må være en helt fantastisk opplevelse for dere begge Er så utrolig glad på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 14. juli 2010 #646 Del Skrevet 14. juli 2010 Takk så mye Buffy! Når begynte du forresten å få mage? Lurer egentlig på hvor lenge kan klare å skjule det. Håper å kunne skjule det til uke 14. Erså utrolig redd for å miste etter å ha fortalt det til alle. Den begynte vel å komme sånn rundt 13 uker, men da kunne jeg fremdeles skjule den ved å bruke ikke helt trange gensre. Husker jeg var ganske fortvilet, for jeg trodde magen min var så enorm i forhold til andres, men hos jm i uke 14 ble jeg fortalt at den faktisk var på den nedre skalaen av 14ukersmager hun hadde sett, og det hjalp å høre. Begynte å vise den mer frem da, og nå går jeg helst bare i singlet så alle kan se magen min.. Jeg var ikke redd for å miste egentlig (sikkert siden jeg hadde tre UL før ord.), men var så ufattelig redd for den dagen der noen kom og sa at magen min er sååååå svær, og jeg må da være lenger på vei og bla bla bla. Har jo sagt noe før om magekompleksene mine, så det gruet jeg meg til. Men nå driter jeg i det, jeg har en perfekt liten baby inni der og når noen sier den er svær, sier jeg bare: Ja, mager varierer, min er helt normal. Tro meg, hun kommer ikke til å kjennes så liten ut når du skal ha henne ut Og i dagene etterpå blir du nok å spørre deg selv hvordan hele det mennesket fikk plass i magen din Det gjør iallefall jeg Gratulerer så masse med jentebebis Takk! Nei, når hun skal ut føles hun sikkert enorm. Men har jeg flaks får jeg en liten baby. Selv var jeg knappe 2400 gram, selv om jeg er født 3 uker etter termin. Mannen var prematur og bitteliten, han hadde vært liten selv om han hadde gått til termin (basert på hvor liten han var prematur). Så vi får håpe det er noe arvelig, så blir ikke denne ungen så stor. Men hun skal hverken fødes tre uker etter termin eller prematurt altså, sånn ca noen dager før termin passer bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 14. juli 2010 #647 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg var ikke redd for å miste egentlig (sikkert siden jeg hadde tre UL før ord.), men var så ufattelig redd for den dagen der noen kom og sa at magen min er sååååå svær, og jeg må da være lenger på vei og bla bla bla. Har jo sagt noe før om magekompleksene mine, så det gruet jeg meg til. Men nå driter jeg i det, jeg har en perfekt liten baby inni der og når noen sier den er svær, sier jeg bare: Ja, mager varierer, min er helt normal. Så fantastisk å høre . Dette var hyggelig lesning. Vet hvor komplekser du har hatt for magen din. Når du heller vil ha innvendig UL enn utvendig, sier det litt . Vet selv hvordan det er å ha et kompleks som er ordentlig hemmende i hverdagen. Det har blitt mye bedre for min del, og jeg ser at det (omtrent ) bare er tull. Men det må være så befriende for din del. Det er jo ikke lenge siden du følte det sånn (?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. juli 2010 #648 Del Skrevet 14. juli 2010 Så koselig lesing, tenk det bor en liten jente i magen din :rødme: Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 14. juli 2010 #649 Del Skrevet 14. juli 2010 Tusen takk, Milla! Så fantastisk å høre . Dette var hyggelig lesning. Vet hvor komplekser du har hatt for magen din. Når du heller vil ha innvendig UL enn utvendig, sier det litt . Vet selv hvordan det er å ha et kompleks som er ordentlig hemmende i hverdagen. Det har blitt mye bedre for min del, og jeg ser at det (omtrent ) bare er tull. Men det må være så befriende for din del. Det er jo ikke lenge siden du følte det sånn (?). Ja, og i dag gikk jeg til og med forbi et speil på IKEA og måtte beundre gravidmagen min litt! Vil forresten tips dere som bor i nærheten av Oslo, om at IKEA Slependen selger denne fine senga for 495,- nå! Vi skulle egentlig ha den som heter Springlar eller noe sånt, for jeg klarte ikke helt å forsvare å bruke dobbelt så mye bare fordi sengen er finere, men når denne var på tilbud ble det den likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 14. juli 2010 #650 Del Skrevet 14. juli 2010 Vil forresten tips dere som bor i nærheten av Oslo, om at IKEA Slependen selger denne fine senga for 495,- nå! Vi skulle egentlig ha den som heter Springlar eller noe sånt, for jeg klarte ikke helt å forsvare å bruke dobbelt så mye bare fordi sengen er finere, men når denne var på tilbud ble det den likevel. Åh, typisk! Det er den vi skal ha. Men vi reiser imorgen, så rekker ikke å dra ut dit.. Vet du hvor lenge de hadde det tilbudet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 14. juli 2010 #651 Del Skrevet 14. juli 2010 Tror det var sånn "til vi er tomme"-omtrent, så jeg hadde ikke turd å ta sjansen på å vente. Dere får kjøre innom før dere reiser i morgen, eller sende noen venner. Skulle gjort det jeg om vi bodde nærmere, men vi må jo kjøre i to timer.. Men den er jo egentlig ikke så veldig dyr til vanlig heller, det er bare jeg som er litt for godt øknomisk oppdratt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 14. juli 2010 #652 Del Skrevet 14. juli 2010 Skal ta å høre med min bror om han kan få tatt en tur, vi har ikke bil så blir litt liten tid til å styre med ikea-bussen og sånn før vi må dra;) Er litt som deg, litt for godt økonomisk oppdratt, så hadde vært supert å få kjøpt den på salg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. juli 2010 #653 Del Skrevet 14. juli 2010 Den sengen er så fin Ser for meg den med en fin sengehimmel over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 14. juli 2010 #654 Del Skrevet 14. juli 2010 Hei Var senest på IKEA i dagjeg:) Men de har senger på tilbud der nesten en gang i mnd føler jeg . Jeg kjøpte den Hensvik, er det det den heter? Så ikke stress med det:) Forresten,,,Kan jeg tippe jennten din skal hete IRil eller? Hehe Nattakniben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 14. juli 2010 #655 Del Skrevet 14. juli 2010 P.S hvordan lager jeg sånn link til dagboken min? Nå står det jo bare http, det ser jo dumt ut...please help:)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 15. juli 2010 #656 Del Skrevet 15. juli 2010 Har aldri opplevd at de har senger på tilbud før jeg, bortsett fra den som var på tilbud for en stund siden der de bare tok inn noen svææært få. Forresten,,,Kan jeg tippe jennten din skal hete IRil eller? Hehe hehe, nei, det skal hun nok ikke. Fint navn, men for likt Tiril som datteren til et vennepar heter. Her skal hun hete noe som er litt lenger, litt mer "gammelt" og begynner på A. Men vil ikke si hva her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 15. juli 2010 #657 Del Skrevet 15. juli 2010 Gratulerer så masse med en liten jente Iril!!! Kjempekoselig å høre og jeg tippet jaggumeg riktig Så godt å høre at du koser deg med magen og den lille datteren din - håper du føler deg bedre (kvalmen) også. Ha en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 15. juli 2010 #658 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg litt for ei lita jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 15. juli 2010 #659 Del Skrevet 15. juli 2010 Så søte dere er! :rødme: Synes det er utrolig stas med ei lita jente jeg også, gleder meg til å shoppe små søte jenteklær! God helg til alle som titter innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 16. juli 2010 #660 Del Skrevet 16. juli 2010 Så koselig med en liten i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå