Gjest Iril Skrevet 12. juli 2010 #621 Del Skrevet 12. juli 2010 Husk å spørre masse, selvom du sikkert glemmer det med en gang, hehe:) Hva skal man spørre om? Jeg lurer ikke på noen ting egentlig, jeg.. Lurer selvsagt på om den er frisk og sånn, men det regner jeg med de forteller meg av seg selv. Også lurer jeg på kjønnet, så får si at de må si det hvis de ser det.. Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 12. juli 2010 #622 Del Skrevet 12. juli 2010 Husk å spørre masse, selvom du sikkert glemmer det med en gang, hehe:) Hva skal man spørre om? Jeg lurer ikke på noen ting egentlig, jeg.. Vet du ikke at Iril er gravitets- og prøverorakelet vårt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 12. juli 2010 #623 Del Skrevet 12. juli 2010 Hva skal man spørre om? Jeg lurer ikke på noen ting egentlig, jeg.. Lurer selvsagt på om den er frisk og sånn, men det regner jeg med de forteller meg av seg selv. Også lurer jeg på kjønnet, så får si at de må si det hvis de ser det.. Takk takk! Nei, hehe,nen hvor stor baby er? Størrelsesmessig osv..en er jo ikke sikkert du lurer på det da.) Hehehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 12. juli 2010 #624 Del Skrevet 12. juli 2010 Vet du ikke at Iril er gravitets- og prøverorakelet vårt? Hmhm, jo desto mer bør hun jo grave...digg for some babyfakta Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 12. juli 2010 #625 Del Skrevet 12. juli 2010 Hmhm, jo desto mer bør hun jo grave...digg for some babyfakta Hehe Ikke sant . Selv skal jeg nok ta med liste over alt jeg lurer på når den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 13. juli 2010 #626 Del Skrevet 13. juli 2010 Lykke til på UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 13. juli 2010 #627 Del Skrevet 13. juli 2010 Nå er jeg spent på hvordan det har gått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 13. juli 2010 #628 Del Skrevet 13. juli 2010 Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. juli 2010 #629 Del Skrevet 13. juli 2010 Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. juli 2010 #630 Del Skrevet 13. juli 2010 Hvordan gikk det på UL idag? :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. juli 2010 #631 Del Skrevet 13. juli 2010 Hvordan gikk det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 13. juli 2010 #632 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Vi får ei jente 90% sikkert, hun var litt sjenert! :strix: Hun er helt perfekt, og terminen ble flyttet til 21. desember, jeg er 17+4 i dag. Ikke verst å hoppe over noen dager.. Endret 13. juli 2010 av Iril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 13. juli 2010 #633 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Åh, gratulerer med lille :strix: Endret 13. juli 2010 av Jesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 13. juli 2010 #634 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Forresten, 17+4? Jeg fikk termin 22.desember på første UL, og da er jeg 17+1 idag!? (Bare sånn at jeg ikke har regna helt feil Er jo bare snakk om et par dager, men allikvel hehe) Endret 13. juli 2010 av Jesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 13. juli 2010 #635 Del Skrevet 13. juli 2010 Hurra. Gratulerer så mye Da burde jeg tippa det jeg egentlig trodde . Fortell, hvordan føles det? Var det hundre sommerfugler i magen din da du lå der? Hvordan reagerte mannen din? Åh, dette er så koselig. Vil tro man binder seg mer til barnet etter at man får vite kjønnet. Da begynner man kanskje å forestille seg mer hvordan ting kommer til å bli :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 13. juli 2010 #636 Del Skrevet 13. juli 2010 Forresten, 17+4? Jeg fikk termin 22.desember på første UL, og da er jeg 17+1 idag!? Nei, du, jeg skjønner det ikke jeg heller, men det var det hun skrev i papirene mine. Terminkalkulator.com sier 17+1, men jeg må vel gå utifra det jordmor sier...? Men jeg må ærlig talt si jeg er forvirret over regnemetodene deres, for jm jeg går til skrev 14+3 på en torsdag, og legen skrev 14+6 på tirsdagen etter, det er jo mer enn tre dager mellom der. Men fastlegen min har visst ingen peiling, så jeg baserer meg på det jm sier, de burde da vite hva de snakker om. Becky: Jeg har hatt så sterk magefølelse på kjønnet hele tiden, vi har jo kalt denne ungen ved jentenavn i flere uker allerede. Og da jeg lå der og tittet på henne, ble jeg bare mer sikker. Kan ikke forklare det, men jeg bare visste at det var ei jente. Sånn utenom å få vite kjønnet var UL helt fantastisk ellers også! Var helt ubeskrivelig å se at hun lå der inne og beveget seg, sugde på tommelen, svelget og vinket. Og jm var helt super, veldig koselig og veldig flink til å forklare alt vi så, men veldig mye var såpass tydelig at vi ikke trengte forklaring engang. Og jeg fikk bekreftet at det jeg kjenner er babyen, får jeg så at hun beveget seg samtidig som jeg kjente det. Det var litt sært egentlig, men veldig fint! :rødme: Mannen ble veldig rørt, måtte tørke noen tårer. Tenker det er nesten mer spesielt for han enn for meg, så han satt der og gliste hele tiden! Og jeg ble jo så rørt av hvordan han så ut, så jeg sleit med å holde tårene tilbake jeg også. Og jm var slikt et fantastisk vakkert menneske at jeg ikke får rost henne nok! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 13. juli 2010 #637 Del Skrevet 13. juli 2010 Ja, du bør vel gå ut ifra det hun sier (Og til syvende og sist spiller det jo ingen rolle egentlig ) Åh, det hørtes ut som en helt fantastisk opplevelse!! Nå gleder jeg meg bare enda mer til jeg skal neste tirsdag, håper jeg får en like fin opplevelse som dere fikk :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 13. juli 2010 #638 Del Skrevet 13. juli 2010 Så utrolig koselig å høre om flott UL-opplevelse Iril :rødme: Gratulerer så masse med jentebaby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 13. juli 2010 #639 Del Skrevet 13. juli 2010 Ah, der bomma jeg! Men gratulerer så masse med ei lita jente da:) Stas med Ul, skulle veldig gjerne sett gutten min oftere jeg:) Hehe Feiret dere med noen babyplagg i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 13. juli 2010 #640 Del Skrevet 13. juli 2010 Takk! Handlet noen små rosa plagg ja, måtte jo nesten det.. De er så utrolig små, selv om vi kjøpte i str. 56. Tenk at babyen vår skal ha på seg disse klærne. Det er helt ufattelig at det går an å være så liten. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå