Gjest Iril Skrevet 8. juli 2010 #601 Del Skrevet 8. juli 2010 Det hadde jeg, men da hadde svigermor gått på veggen, tror jeg.. Så nå som vi har bestemt oss for å vite det, er jeg veeeeeldig spent jeg også.. Har gått meg vill i barnevognjungelen i dag, jeg.. Hvordan kan man klare å velge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. juli 2010 #602 Del Skrevet 9. juli 2010 Vi skal helt klart vite det. Hadde ikke holdt ut med spenningen helt frem til fødselen :dåne: Så her er det bare å vise seg frem når det gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 9. juli 2010 #603 Del Skrevet 9. juli 2010 Mhm, nå er jeg bare redd den ikke vil vise seg frem.. Vi bor jo på landet, så om vi skal ha privat UL må vi reise et par timer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. juli 2010 #604 Del Skrevet 9. juli 2010 Men den lille skal vise seg fram, vi har gjort en avtale der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 9. juli 2010 #605 Del Skrevet 9. juli 2010 Vi har litt lyst til å ikke si kjønnet til andre før fødselen, men spørs om vi greier det når vi kommer til stykket Barnevognjungelen er stor ja!! Jeg fant ut hva jeg ville ha på en barnevogn og til slutt ble det ganske lett for det var ikke så mange som hadde de kombinasjonene jeg ville ha. Men vi får jo se om jeg klarer å bli gravid innen den vognen forsvinner fra markedet da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. juli 2010 #606 Del Skrevet 9. juli 2010 Så spennende med UL-time!! Gleder meg som en unge selv til min første ( og ordinære ) UL! Om tre uker har jeg jordmortime og DA håper jeg hjerteslagene kan høres, altså..... Jeg tipper du får en........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 9. juli 2010 #607 Del Skrevet 9. juli 2010 Mhm, nå er jeg bare redd den ikke vil vise seg frem.. Vi bor jo på landet, så om vi skal ha privat UL må vi reise et par timer.. Sånn er det her med oss også! Skikkelig kjedelig å føle seg så langt borte ifra det "siviliserte liv" men alikevel kunne jeg ikke tenkte meg å bo noe annet sted Ønsker deg og Mirakelet en god helg Iril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 9. juli 2010 #608 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg elsker å bo på landet, selv om alle andre maser om at jeg er så isolert. Jeg har jo ikke førerkort heller, så sånn sett er jeg kanskje litt isolert, men får prøve å gjøre noe med det i løpet av høsten. Tenker at man må veie ulemper opp mot fordeler uansett hva man vurderer, og da er det så mange fordeler ved å bo på landet og jeg trives så utrolig godt her, at jeg ikke vil flytte uansett! God helg til dere alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. juli 2010 #609 Del Skrevet 10. juli 2010 God helg til deg også, Iril! Hilsen ei som også trives best på landet! Har bodd i by, storby og bygd....på landet er definitivt best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 11. juli 2010 #610 Del Skrevet 11. juli 2010 Håper du har hatt en fin helg, Iril Jeg er oppvokst på landet og bor i by nå. Å bo på landet er det jeg liker best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 11. juli 2010 #611 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Herregud, et øyeblikk så leste jeg på dagboktittelen din at du venter baby i SEPTEMBER Fikk at flash av panikk over at tiden virkelig da ikke kunne gå SÅ fort - var det ikke nå i våres du ble gravid da?? *puh* Lettelse da jeg leste en gang til og så DESEMBER - godt jeg ikke har blitt helt tussete Jeg er oppvokst relativt landling, men bynært - det er den beste kombinasjonen for meg - alt at fasiliteter i nærheten, samtidig som man har det fredelig og rolig rundt seg, uten byens tjas og mas God søndagskveld Iril Endret 11. juli 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 12. juli 2010 #612 Del Skrevet 12. juli 2010 September, ja. Da tror jeg jeg hadde besvimt! Deilig, deilig, deilig med helg! Jeg elsker denne sommeren altså, har sikkert sagt det før, men.. SOOOOOL! Kjenner masse liv i magen nå, begynte vel i går. Før det har jeg bare kjent sporadisk bobling og dult, nå kjenner jeg stort sett noe hver gang jeg setter meg ned og slapper av. :rødme: Og i morgen er det UL! Jeg er så spent og nervøs og gelder meg sånn og gruer meg sånn og alt på en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 12. juli 2010 #613 Del Skrevet 12. juli 2010 Så koselig å kjenne liv! Og lykke til på UL, så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 12. juli 2010 #614 Del Skrevet 12. juli 2010 Masse lykke til på UL! Det er utrolig deilig å se den lille i magen Jeg henger meg med på tippinga og tipper Ha en fin mandagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 12. juli 2010 #615 Del Skrevet 12. juli 2010 Krysser fingrene for UL imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. juli 2010 #616 Del Skrevet 12. juli 2010 Ville bare ønske lykke til på UL i morgen Jeg tipper jente på deg... Gleder meg til oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 12. juli 2010 #617 Del Skrevet 12. juli 2010 Masse lykke til på UL imorgen!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 12. juli 2010 #618 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Takk søte dere! Skjønner ikke hvordan jeg skal få sove i natt altså.. Endret 12. juli 2010 av Iril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 12. juli 2010 #619 Del Skrevet 12. juli 2010 Takk søte dere! Skjønner ikke hvordan jeg skal få sove i natt altså.. Hei ! Stikker innom for å si hei, og lykke til På UL, det er nervepirrende, og superspennende! Heldig du er så kjenner rliv da! Her kjenner jeg ingenting!!! Treig bebiss! Vi var for litt mindre enn to uker siden! Husk å spørre masse, selvom du sikkert glemmer det med en gang, hehe:) Har ikke vært innom før, men hiver meg på tippelisten og tror det blir Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 12. juli 2010 #620 Del Skrevet 12. juli 2010 Tror ikke jeg får sove natten før når det blir min tur heller. Gleder meg på dine vegne . Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå