Gjest Iril Skrevet 30. juni 2010 #561 Del Skrevet 30. juni 2010 Takk! Har vært veldig kvalm og spydd i hele dag. Begynner å synes bittelitt synd på meg selv, nesten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. juni 2010 #562 Del Skrevet 30. juni 2010 Usj da. Håper morgendagen blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 1. juli 2010 #563 Del Skrevet 1. juli 2010 Takk, satser på det! Nå er i hvert fall finværet tilbake, så da kan jeg ligge ute hele dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. juli 2010 #564 Del Skrevet 1. juli 2010 Deilig vær! Hvordan er formen idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 1. juli 2010 #565 Del Skrevet 1. juli 2010 Gratulerer med 15 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 1. juli 2010 #566 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Takk! Formen har vært bedre i dag heldigvis, men er kvalm igjen nå i kveld. Men det er levelig, så jeg klager ikke. Har shoppet mammaklær! Er overrasket over hvor billig det er, hadde egentlig forventet at det skulle være dyrere enn vanlige klær, men.. Ble en kortbukse og et jeansskjørt på tilbud. Da jeg tok skjørtet på meg hjemme, hevdet mannen at jeg kler meg i mye kulere klær når jeg er gravid enn ellers.. Endret 1. juli 2010 av Iril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. juli 2010 #567 Del Skrevet 1. juli 2010 Så artig med shopping Mannfolk, de bare er sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 1. juli 2010 #568 Del Skrevet 1. juli 2010 Du har så god holdning når det gjelder kvalmen . Du er nok mye kvalmere enn meg og jeg får nesten ikke gjort noen ting. Gjør du ting på tross av at du er kvalm? Eller har det blitt mye stillesittig på deg? Du har vel jobbet og alt du? Selv om du har kule klær nå, så betyr det ikke at du ikke hadde det før . Åssen type gravidklær bruker du? Skal på H&M i morgen. Forhåpentligvis møter jeg ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 1. juli 2010 #569 Del Skrevet 1. juli 2010 Tror nok det med klærne bare var mannens måte å gi et kompliment på. Han vet jo at jeg har slitt litt med kroppen min og sånn, spesielt magen (dere husker kanskje at jeg heller ville ha innvendig enn utvendig UL pga. magen), så han har vært ekstra flink med komplimenter de siste ukene! :rødme: Nei, jeg jobbet ikke, men jeg tok eksamen. Ble bare 2 av 4 da, fordi jeg var så dårlig. Ligger mye i ro nå, orker ikke gjøre husarbeid eller lage mat eller noe. Men må komme meg ut litt av og til, så da blir jeg med mannen når han har ærend i byen. I forhold til det er det egentlig bekkenet som er verst, det gjør så sinnsykt vondt å gå, men så orker jeg som sagt ikke ligge inne eller ute i hagen hele dagen heller. Går veeeeldig sakte og tar mange pauser, så går det på et vis. Håper bare inderlig det ikke blir verre, da vet jeg ikke hva jeg gjør altså.. Bruker skjørt, kortbukser og shorts med sånn "belte" over magen, det er mye mer behagelig enn jeg hadde trodd. Orker ikke at noe strammer under magen, så da holdes buksene opp av litt strikk helt øverst i "beltet". Har kjøpt noen skjorter med plass for magen til å vokse også! (før graviditeten brukte jeg bare kjoler og skjørt, men de er så trange over magen nå at jeg ikke orker å bruke noe særlig av mine gamle klær..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 1. juli 2010 #570 Del Skrevet 1. juli 2010 Gøy med shopping Jeg fikk en pakke i posten idag med masse mammaklær kjøpt på nettet. Superfornøyd! Kjøpte herfra: http://nameit.bestsellershop.com/NO/mama--licious/mama/11/185590 Her i Oslo syns jeg ofte de er så veldig utplukka i størrelser i mammaavdelingen på HM, så var veldig glad da jeg fant den nettbutikken med ganske rimelige klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 2. juli 2010 #571 Del Skrevet 2. juli 2010 Ja, shopping er fint! I morgen må jeg kjøpe meg bikini, tror jeg.. I dag, da jeg lå på stranda på magen og solte meg, kjente jeg helt tydelig et lite dunk i magen. Umulig å ta feil av!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. juli 2010 #572 Del Skrevet 2. juli 2010 Åhh... den lille som sier "Hei mamma" :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 3. juli 2010 #573 Del Skrevet 3. juli 2010 Nei så søtt med et lite dunk fra din lille skjønnhet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. juli 2010 #574 Del Skrevet 3. juli 2010 Åå, så gøy!! Var det første gang du kjente noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 3. juli 2010 #575 Del Skrevet 3. juli 2010 Åhh... den lille som sier "Hei mamma" :rødme: Tror det heller var mer: "Mamma, du mooooser meg!" Åå, så gøy!! Var det første gang du kjente noe? Har kjent de berømte boblene en stund nå, men sånn skikkelig dult har jeg ikke kjent før nå. Har ikke kjent det igjen etter den ene gangen heller, gleder meg sånn til jeg kjenner noe hver dag! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 3. juli 2010 #576 Del Skrevet 3. juli 2010 Så koselig at den lille hilser på deg :rødme: . Gleder meg til det blir min tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 3. juli 2010 #577 Del Skrevet 3. juli 2010 Tiden går fort, så det er bare å glede seg. Jeg kan ikke fatte at jeg er 16 uker snart. Og fremdeles gravid uten at noe galt har skjedd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. juli 2010 #578 Del Skrevet 4. juli 2010 Gratulerer med vel overståtte 15 uker! Dette går unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 4. juli 2010 #579 Del Skrevet 4. juli 2010 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. juli 2010 #580 Del Skrevet 5. juli 2010 God morgen Står til idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå