Gjest Iril Skrevet 28. juni 2010 #541 Del Skrevet 28. juni 2010 Takk, Milla! Velger å tro det er mini jeg kjenner jeg også, for det er som du sier helt annerledes. Og i går kveld lå jeg og klemte på magen og fikk bobling tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 28. juni 2010 #542 Del Skrevet 28. juni 2010 Ååååå...... Jeg også vil kjenne bobling! Nå kom den, gråtebyen jeg har ventet på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 28. juni 2010 #543 Del Skrevet 28. juni 2010 Uff, det er så trist, Smaragd. Du skulle jo vært rett bak meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. juni 2010 #544 Del Skrevet 29. juni 2010 Ikke så lenge til du sikkert kan begynne å kjenne spark, mange kjenner jo det fra uke 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 29. juni 2010 #545 Del Skrevet 29. juni 2010 Men ikke bli bekymret om du ikke kjenner noe! Jeg er 19+4 og kjenner ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 29. juni 2010 #546 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Jeg er ikke bekymret, for jeg har sett en liten bebis som danser inni magen min på UL i dag! Eneste som bekymrer meg litt er at jeg ikke har fått innkalling til ordinær UL ennå.. Endret 29. juni 2010 av Iril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 29. juni 2010 #547 Del Skrevet 29. juni 2010 Fint! Ville bare si det, for jeg hører om så mange som blir bekymret for slikt. Men det er ikke uvanlig å ikke kjenne noe før man er i uke 22 heller Jeg bestilte ordinær UL selv? Men det er kanskje litt annerledes her? Bestilte når jeg var på UL i uke 7. for UL i dag Det er litt moro å se ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 29. juni 2010 #548 Del Skrevet 29. juni 2010 Spørs hvor her er det.. Alle jeg har snakket med sier fastlegen skal bestille, men i morgen ringer jeg opp på sykehuset og spør. Er jo helt på trynet om jeg ikke skal kunne planlegge noe, UL blir jo midt i fellesferien.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 29. juni 2010 #549 Del Skrevet 29. juni 2010 Kommer det an på hvor her er altså?? :klø: Men, jeg vet ikke hvordan det normalt gjøres altså, bare vet at jeg bestilte direkte til sykehuset. Tror det er vanlig at det er de som tar den?? Vet du hvor du skal ta UL'en? Om så, så hadde jeg ringt dit for å spørre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 29. juni 2010 #550 Del Skrevet 29. juni 2010 Ja, siden du skrev "kanskje det er annerledes her".. For alt jeg vet er her og her samme sted.. Ja, skal på fødeavdelingen, så jeg ringer bare dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 29. juni 2010 #551 Del Skrevet 29. juni 2010 Hvem vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. juni 2010 #552 Del Skrevet 29. juni 2010 Så koselig med ul :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 29. juni 2010 #553 Del Skrevet 29. juni 2010 Ååh så fantastisk! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 29. juni 2010 #554 Del Skrevet 29. juni 2010 Hei, Iril-mor! Jeg tror fastlegen bestiller for deg ? Jeg skal iallefall be min om å gjøre det når jeg ser henne på torsdag. Lurer litt på hvordan jeg skal gå fram videre etter første kontrollen ? Skal jeg si til legen at jeg herved ønsker jordmor videre, eller.....? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 29. juni 2010 #555 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Så koselig med UL Sequax: Jeg ringte bare jordmor selv etter første kontrollen, og bestilte time Endret 29. juni 2010 av Jesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 29. juni 2010 #556 Del Skrevet 29. juni 2010 Enkelte ting må man vel gå til legen for, som f.eks. blodprøver. Men jeg skal i hvert fall gå så mye til jm som jeg kan og så lite til legen som jeg kan. Har ikke ny time der før i september, heldigvis! UL var fint ja! Jeg er jo litt imot mange unødvendige UL, men så tør jeg ikke si nei heller. Jeg er nok litt redd autoritetspersoner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 30. juni 2010 #557 Del Skrevet 30. juni 2010 15 uker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 30. juni 2010 #558 Del Skrevet 30. juni 2010 Gratulerer. Selv har jeg ikke vært innom legen i det hele tatt... JM og legekontoret er i samme bygg, men jeg tok blodprøvene da jeg var hos JM. Tar alle kontrollene, bortsett fra en grunnet ferie, hos JM. UL er på sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. juni 2010 #559 Del Skrevet 30. juni 2010 15uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. juni 2010 #560 Del Skrevet 30. juni 2010 Jesse: takk for svar! Skal høre i morgen hvordan jeg går fram her i kommunen Gratulerer med 15 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå