Tinio Skrevet 22. juni 2010 #501 Del Skrevet 22. juni 2010 Håper du får igjen matlysten snart! Husker det var så utrolig deilig da jeg endelig kunne spise meg skikkelig god og mett på ordentlig mat. Spennende å se om akupunktur hjelper på bekkenet da! Hadde vært veldig fint om du kunne fått hjelp for plagene. Jeg og soler meg i kort kjole for tiden, bruker bikini bare av og til. Virker uansett ikke som om huden på magen liker solen så godt for tiden nå når den er så strekt, den begynner alltid å klø etter at jeg har solet meg selv om jeg ikke er blitt noe brent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 22. juni 2010 #502 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg tenker at ingen andre enn mannen (og evt. jordmor og lege, men de bryr jeg meg ikke om) skal se magen min uansett, så det får bare være som det er om den er lysehvit. Gleder meg til å få matlyst igjen jeg også, samtidig som jeg gruer meg. Jeg er livredd for å gå opp for mye i vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 22. juni 2010 #503 Del Skrevet 22. juni 2010 Jippi, mannen er positiv til å prøve tøybleier når babyen kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 22. juni 2010 #504 Del Skrevet 22. juni 2010 Så bra at mannen ville prøve tøybleier!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 22. juni 2010 #505 Del Skrevet 22. juni 2010 Ja, det synes jeg er bra! Søsteren min er helt i mot det, men det er jo ikke hennes unge.. Og det verste som kan skje er at vi ombestemmer oss, så jeg vil i hvert fall prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 23. juni 2010 #506 Del Skrevet 23. juni 2010 14 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. juni 2010 #507 Del Skrevet 23. juni 2010 Gratulerer med 14 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. juni 2010 #508 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg har absolutt ikke satt meg inn i det, men er det noen fordeler med tøybleier utover at det er bedre for miljøet i form av mindre søppel? :klø: Er det bedre å ha på for ungen?? Kanskje et dumt spørsmål, men når ungen tisser i tøybleia, renner det ikke rett gjennom da? Eller er det et slags plastlag i dem og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 23. juni 2010 #509 Del Skrevet 23. juni 2010 Litt informasjon om tøybleier. (Beklager at jeg svarte her Iril.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. juni 2010 #510 Del Skrevet 23. juni 2010 14uker Spennende med tøybleier, håper dere blir fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 23. juni 2010 #511 Del Skrevet 23. juni 2010 Litt informasjon om tøybleier. (Beklager at jeg svarte her Iril.) Det går helt fint! Selv hater jeg engangsbind over alt på jord, så jeg kan ikke skjønne at ungen min skal måtte plages med ekle engangsbleier. Dessuten finnes det jo sååååå mange kule tøybleier, det falt mannen min veldig for. Plutselig begynte han å sende meg haugehvis med linker til tøybleier han ønsker seg til babyen.. :dåne: I dag har jeg kjøpt mitt aller første gravidklesplagg. Trengte en ny shorts, siden de jeg hadde fra før av er aaalt for store nå.. :omg: Trengte kanskje ikke gravidshorts, men tenkte at jeg likegodt kan kjøpe en som holder gjennom hele sommeren. Og når jeg kom hjem og skiftet til den oppdaget jeg hvor utrolig behagelig det er! Ser at jeg begynner å få mage, den bare poppet ut liksom. Ble litt overrasket da jeg så meg i speilet på badet, synes i grunnen det er litt tidlig, men kanskje det ikke er det...? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 23. juni 2010 #512 Del Skrevet 23. juni 2010 Gravidshorts/bukser er kjempebehagelige! Kjøpte et par for ikke så lenge siden jeg og.. Jeg trodde også det var tidlig å få mage nå, men jaggu har ikke jeg begynt å få litt også.. Og det er visst ikke bare jeg som syns det heller, har begynt å få kommentarer på jobb.. Morro syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 23. juni 2010 #513 Del Skrevet 23. juni 2010 Åh, da er jeg sikkert normal da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 23. juni 2010 #514 Del Skrevet 23. juni 2010 Eller så er vi unormale begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. juni 2010 #515 Del Skrevet 23. juni 2010 Sier ikke regelen egentlig at man må legge ut magebilde på KG så snart magen begynner å vises?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 23. juni 2010 #516 Del Skrevet 23. juni 2010 Neh, tror jeg er for sjenert til det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. juni 2010 #517 Del Skrevet 23. juni 2010 Takk for støtte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. juni 2010 #518 Del Skrevet 24. juni 2010 Gratulerer med søt, liten gravid-mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 24. juni 2010 #519 Del Skrevet 24. juni 2010 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 24. juni 2010 #520 Del Skrevet 24. juni 2010 I dag har jeg vært på 1. jordmortime og hørt verdens fineste hjertelyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå