Gå til innhold

Iril skal bli mamma

Fremhevede innlegg

Skrevet

Måtte inn å snike litt hos deg også :vinke:

Lykke til med innspurten av eksamen :hoppe: Det går nok helt fint :jepp:

God helg :hug:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk takk! :smilyblomst:

Har fått gjort litt i dag, men har ikke helt motivasjonen.. Da virker det mye mer forlokkende å støvsuge, men det får jeg ikke lov til pga. bekkenet.. Drømmer om å vaske badekaret eller bytte på sengen eller gå den mila det er til butikken (til tross for øsepøs utenfor), og det er vel ganske klassisk.. :sjenert:

Hjelper ikke at jeg er helt hinsides trøtt, fordi jeg har sovet så dårlig i natt. Hver gang mannen er borte gjør jeg den feilen at jeg tenker kattene skal få sove hos meg og det skal bli såååå kos.. Hver gang våkner jeg en milliard ganger i løpet av natten av at en eller annen katt ligger på ansiktet mitt eller kiler meg på tærne eller noe slikt.. :fnise: Når jeg i tillegg måtte opp fem ganger i løpet av natta for å tisse, blir det jo en artig kombinasjon.

Får bare ta mange pauser, så går det nok. Har mange episoder av United States of Tara jeg kan se. Har jo helt til mandag, så jeg har gooooood tid ennå! :tommelopp:

Håper dere får en fin helg alle dere andre! Spesielt dinedama som skal føde! :hoppe:

Skrevet

Håper du får en flott helg, selv om du må lese litt :jepp:

:klemmer:

Skrevet

Får bare ta mange pauser, så går det nok. Har mange episoder av United States of Tara jeg kan se. Har jo helt til mandag, så jeg har gooooood tid ennå! :tommelopp:

Den serien er jeg nysgjerrig på! Liker Toni Collette veldig godt :jepp: Er den å anbefale ?

Skrevet

Innom og oppdaterer meg litt her - godt å se at alt går som det skal, og at ingenting dramatisk a la Cypress har skjedd her mens jeg har vært borte :fnise:

Håper du har hatt en fin helg! :klemmer:

Skrevet

Innom og oppdaterer meg litt her - godt å se at alt går som det skal, og at ingenting dramatisk a la Cypress har skjedd her mens jeg har vært borte :fnise:

Håper du har hatt en fin helg! :klemmer:

Nei, her er alt ved det samme gamle, ingenting spennende eller dramatisk. Eksamen i dag og jeg har et stressnivå jeg aldri har opplevd før, så jeg gleder meg som en unge til å bli ferdig! :klemmer:

Sequax: Ja, jeg synes den er helt fantastisk. Spesielt bra er den i sessong 2, så ikke gi opp om du synes sessong 1 er kjedelig, men det tror jeg ikke.. Det er utvilsomt en av mine favoritter, eneste dumme med den er at de bare har 12 episoder i sessongene. :fnise:

Skrevet

Nei, her er alt ved det samme gamle, ingenting spennende eller dramatisk. Eksamen i dag og jeg har et stressnivå jeg aldri har opplevd før, så jeg gleder meg som en unge til å bli ferdig! :klemmer:

Sequax: Ja, jeg synes den er helt fantastisk. Spesielt bra er den i sessong 2, så ikke gi opp om du synes sessong 1 er kjedelig, men det tror jeg ikke.. Det er utvilsomt en av mine favoritter, eneste dumme med den er at de bare har 12 episoder i sessongene. :fnise:

Da skal jeg jammen bestille nå!! :enig:

Skrevet

Å, var det eksamen idag!!! Håper det gikk toppers...?

:roser:

Skrevet

Ja, det gikk bra! Ikke supert, men siden jeg holdt på å spy under hele eksamen, er jeg fornøyd. Det var muntlig, og jeg sa i fra helt i begynnelsen at jeg var voldsomt kvalm pga. svangerskapskvalme og spurte om lov til å drikke litt av og til, og etterpå kom sensor og sa at hun så at jeg hadde vært dårlig og følte med meg og sånn. Siden jeg fikk med meg at de to før meg strøyk, trodde jeg hun var superstreng, men hun var heldigvis veldig hyggelig. :)

Så nå er det sommerferie og jeg skal ikke gjøre annet enn å være gravid! :strix:

Har plutselig, etter at jeg rundet 12 uker, begynt å spy mye mer. Trodde det liksom skulle bli bedre jeg da, men.. :kjefte:

Det verste er at nå kommer det mye mer plutselig. Før var jeg som regel kvalm i forveien, nå er jeg ikke nødvendigvis det, men spyr bare sånn helt uten videre. Har ført noen "morsomme" episoder. Men jeg er bestemt på at det skal gå over snart, så da får kroppen min bare gjøre som den får beskjed om! :snurt:

Skrevet

Gratulerer med fin eksamen til tross for kvalme og uvelhet! :bolledeig:

Kos deg masse i sommer og nyt graviditeten...hvis kvalmen gir seg, da...? :bond:

Skrevet

Må du gå rundt med bøtte hele tiden da eller?? Stakkars deg.. Håper det gir seg snart!!! :troest:

Skrevet

Takk! :) Digg å være ferdig med eksamen, ja.

Må du gå rundt med bøtte hele tiden da eller?? Stakkars deg.. Håper det gir seg snart!!! :troest:

Neida, holder munnen lukket til jeg får hoppet bort til vasken/doen/badekaret/bøtta/en pose/whatever.. Man blir overraskende god på å holde spy i i munnen, men det er seriøst nasty likevel..

Har heldigvis ganske liten leilighet og ingen trapper og sånn, og har en bøtte stående i alle rom, så stort sett går det bra. Hvis ikke har vi heldigvis ingen tepper på gulvene.. :gjeiper:

Skrevet

Man blir overraskende god på å holde spy i i munnen

Ekkelt! :hoho:

Håper bare jeg slipper å måtte gjennomgå det samme...

Skrevet

Å huff, det hørtes forferdelig ut!!! :dåne:

Skrevet

Ja, det er ikke akkurat som den koselige fremstillingen man får av graviditet, men.. :fnise:

Har vært veldig fraværende i det siste, må bare beklage det. Nå er eksamen og flytting og alt overstått, så nå blir det bedre! :jepp:

Skrevet

Hurra for ferie :hoppe: . Det er deg vel undt :klemmer:

Skrevet

Takk, føler det selv også. Er noe helt vannvittig sliten, hele kroppen verker og i dag begynte jeg å grine fordi mannen ikke likte designet på en barnevogn jeg likte.. :fnise:

Skrevet

Gratulerer med vel overstått semester! Håper kvalmen også kan gi seg snart. Hørt at mange får litt mer akkurat rundt uke 12, men så går det helt bort, så vi satser på at du også får det sånn :klemmer:

Skrevet

Buffy! :klemmer: Takk, har bestemt meg for å slutte å spy nå ja.. Kanskje det blir bedre når jeg får stresset heeeeeeeeelt ned..? :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...