Gjest Iril Skrevet 9. juni 2010 #421 Del Skrevet 9. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 9. juni 2010 #422 Del Skrevet 9. juni 2010 for 12 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. juni 2010 #423 Del Skrevet 9. juni 2010 Kjenner du noe til svangerskapet ? Jeg har litt ømme bryster, men det er det! Er i fin form så langt Gratulerer med 12 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 9. juni 2010 #424 Del Skrevet 9. juni 2010 Kjenner du noe til svangerskapet ? Jeg har litt ømme bryster, men det er det! Er i fin form så langt Nyt det! Jeg har vært dritdårlig frem til nå, spydd omtrent hver eneste dag og gått ned mange kg. Føles som om det begynner å lette litt nå, men det gjorde det også i uke 10, men ble verre igjen i uke 11. I tillegg har jeg klart å få bekkenløsning allerede. Det trodde jeg ikke var mulig, men snakket med søsteren min, og hun fikk det visst også veldig tidlig. Kan ikke gå noe særlig langt, og måtte nettopp gå til innkjøp av sko jeg kan ta på meg uten å måtte bøye meg, for jeg fikk ikke på meg skoene med mindre jeg kunne sitte, og det er jo ikke alltid.. Det positive er at mannen må gjøre alt husarbeidet da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. juni 2010 #425 Del Skrevet 9. juni 2010 Nyt det! Jeg har vært dritdårlig frem til nå, spydd omtrent hver eneste dag og gått ned mange kg. Føles som om det begynner å lette litt nå, men det gjorde det også i uke 10, men ble verre igjen i uke 11. I tillegg har jeg klart å få bekkenløsning allerede. Det trodde jeg ikke var mulig, men snakket med søsteren min, og hun fikk det visst også veldig tidlig. Kan ikke gå noe særlig langt, og måtte nettopp gå til innkjøp av sko jeg kan ta på meg uten å måtte bøye meg, for jeg fikk ikke på meg skoene med mindre jeg kunne sitte, og det er jo ikke alltid.. Det positive er at mannen må gjøre alt husarbeidet da.. Oi! Det er skikkelig forskjell, skjønner jeg!! Bekkenløsning så tidlig høres jo helt forferdelig ut ( høres grusomt ut uansett, egentlig ). Men var du dårlig så tidlig i svangerskapet som jeg er ? 4 uker og 5 dager ? Å, tro du meg: jeg skal benytte meg av graviditetstrumfkortet etter hvert jeg også når magan begynner å tynge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 9. juni 2010 #426 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg husker ikke akkurat når jeg ble dårlig, men husker det var tidlig, så i hvert fall mot slutten av uke 4. Men det meste er glemt nå, så man kommer over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. juni 2010 #427 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg husker ikke akkurat når jeg ble dårlig, men husker det var tidlig, så i hvert fall mot slutten av uke 4. Men det meste er glemt nå, så man kommer over det. Ja, man glemmer vel det negative og husker det positive!!! HURRA FOR SELEKTIV TANKEGANG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. juni 2010 #428 Del Skrevet 10. juni 2010 Da var du over 12 uker på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 10. juni 2010 #429 Del Skrevet 10. juni 2010 Jaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. juni 2010 #430 Del Skrevet 10. juni 2010 Er det i uke 12 embryoet blir et foster..? :klø: Uansett så er du over den "farlige" perioden!!! Hurra for deg og den lille bebisen i maven!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. juni 2010 #431 Del Skrevet 10. juni 2010 Har du fortalt om graviditeten til de du skal fortelle det til enda da? Jeg tror forresten embryoet blir til et foster i uke 10 jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 10. juni 2010 #432 Del Skrevet 10. juni 2010 Tror de fleste vet det, ja - men har ikke sagt noe på facebook og sånn. Mannen skal fortelle farmoren sin når han er innom der i morgen. Også er det en kompis av mannen som ikke vet det ennå, han burde vel få vite det snart, men de bor så langt unna oss og mannen vil si det face to face.. Tror det blir et foster i uke 10 jeg også. Husker jeg leste noe om det et sted, men hvor? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. juni 2010 #433 Del Skrevet 10. juni 2010 Ok Da har jeg bare 5 uker og 1 dag til huleboer'n min blir til et foster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 11. juni 2010 #434 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) :duskedame: :duskedame: :duskedame: FOR PASSERTE 12 UKER!!! :duskedame: :duskedame: :duskedame: Nyt helgen! Endret 11. juni 2010 av Archee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 11. juni 2010 #435 Del Skrevet 11. juni 2010 Takk! Er alene hjemme hele helgen, men det er egentlig helt greit. Har funnet ut at jeg ikke er klar for å gi opp siste eksamen, så jeg skal bruke tiden på å lese og ellers ligge i badekaret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 11. juni 2010 #436 Del Skrevet 11. juni 2010 for første trimester overstått!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 12. juni 2010 #437 Del Skrevet 12. juni 2010 Er superfraværende for tiden, all energi går til å lese lese lese.. Litt lei nå, men på tirsdag er det sommerferie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 12. juni 2010 #438 Del Skrevet 12. juni 2010 Lykke til med innspurten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. juni 2010 #439 Del Skrevet 12. juni 2010 Lykke til med lesinga! Prøv å ta deg sammen de siste dagene fram mot eksamen Når jeg har pugging jeg skal ha unnagjort ( driver for tiden og tar opp matematikk, som jeg ikke akkurat syns er verdens mest interessante fag...)gjør jeg det som følgende: Mål: pugge en-to timer i løpet av en dag. Nå er jo jeg så heldig at jeg er selvstendig næringsdrivende, så jeg kan legge opp løpet som jeg vil selv. Framgangsmåte: - pugg i en halvtime. Sett på ei klokke som ringer etter nøyaktig 30 minutter, men ikke se på klokka ( en eneste gang.. ) - gjør det du skal/vil en stund - pugg en ny halvtime Gjenta etter behov Har jeg fri blir det noe sånn: pugg i halvtime, anime i halvtime.... Greier faktisk å holde motivasjonen oppe på den måten! I tillegg tenner jeg lys og gjør det koselig rundt "skolebenken" min... :rødme: Fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 12. juni 2010 #440 Del Skrevet 12. juni 2010 Gratulerer med 12 uker. Så fantastiak :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå