Gå til innhold

Iril skal bli mamma

Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt fantastisk når man ser de turne rundt inni der.. Helt utrolig at man har den med seg overalt og at det man ser på skjermen faktisk er inni en selv.. Innidegselvopplevelse :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen? Bekkenet og kvalmen bedre?

Kvalmen er litt bedre, har faktisk hatt min første helt spyfrie dag i dag! :jepp:

Bekkenet derimot.... Uff, nå har jeg til og med problemer med å gå mer enn kanskje 50 meter. Det er så sinnsvakt vondt, har aldri opplevd noe liknende. Føler det ødelegger så mye, jeg hadde jo gledet meg til å gå masse på tur nå som vi har flyttet på landet, også kan jeg ikke gå et eneste skritt uten at det verker noe helt ubeskrivelig.. :sukk:

Nevnte det for legen, og han sa bare "Åja...", så tror jeg må ringe tilbake og si hvor vondt det er, og be om en henvisning til fysioterapaut eller noe sånt, aner ikke egentlig hvor man behandler bekkenplager.

Den 24. skal jeg ha min første time hos jordmor! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjedelig å få vondt såpass tidlig! Vil ikke skremme deg, men har forstått det sånn at de som får problemer med bekkenet såpass tidlig har problemer gjennom hele svangerskapet. Men ikke alle selvfølgelig :)

Håper du får fysiotime og at det hjelper! Du får forklare for legen så h*n skjønner at du trenger henvisning.

Håper du blir bedre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Spyfri dag!!! :duskedame:

:fnise:

Får håpe du får henvisning fra legen, så du får lindret bekkenet så mye som mulig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Kom meg faktisk gjennom hele dagen uten å spy i går, men i dag var det verre. Spydde av synet av kattemat, det luktet ingenting, så det holdt altså å se det.. :fnise:

I dag er det overskyet.. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er jeg 12 uker, og det blir bra! :hoppe:

Er litt inaktiv for tiden, er fremdeles så ekstremt kvalm og i tillegg er jeg sliten og stresset, tror eksamenslesing og flytting samtidig tok mer på enn jeg først ville innrømme. Skulle hatt siste eksamen på mandag, men tror nesten jeg må droppe det.. Og da føler jeg meg jo supermislykket.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 uker i morgen alt? Tiden går fort her jo :hoppe:

Synes du har fått gjort og gjennomført mer enn en kan forvente av en nygravid kvinne som ikke holder på med flytting og eksamen i tillegg til morgenkvalme. Det er absolutt ikke verst :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og snoker litt! Gratulerer med desemberbaby! Du kan jo ikke få finere julegave, da...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk! :hoppe:

Nei, Desemberbaby blir nok bra, hvis den kommer i Desember da.. Blir sikkert Januar.. :fnise:

Den får jo noen fordeler ved å bli født i januar, da! Første i klassen som kan ta mopedlappen, første i klassen som kan kjøpe øl.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yay! :hoppe:

Skal jeg være helt ærlig hadde jeg vel foretrkket at ungen kom kanskje 6-4 dager før termin, men jeg får jo ikke velge, så får bare vente. Det er uansett langt frem i tid, men jeg er veldig redd for å gå på overtid, siden jeg kjenner ei som mistet babyen sin, kun fordi fødselen ikke ble satt igang tidlig nok.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når tiden nærmer seg og du vil ha ungen ut, så får du prøve alle mulige kjerringråd :) Det er jo ikke alltid det funker, men i min familie så har alle damene født rett etter storrengjøring :fnise: Tror jeg skal prøve meg på det samme hvis jeg noensinne havner i den situasjonen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...