Gå til innhold

Iril skal bli mamma

Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Nå har mannen reist og jeg må sove alene i TO netter! :tristbla:

Jaja, skal vel overleve, sover hos svigersene og de er jo koselige. I morgen blir det vel litt shopping med svigermor og så må jeg vel se Grand Prix med dem. Gleder meg til søndag, da kommer mannen hjem! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig å være uten mannen i helgen :klemmer: Jeg sover alltid så dårlig når mannen ikke er hjemme... er jo så vant til å ha han der sammen med meg :hjerte: Godt at du får han hjem igjen idag iallfall, så da er det ikke mange timene igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er han heldigvis hjemme! De kjørte hjem i natt, så han kom i 6-tiden i morges. Så sov han noen timer, og nå er han gått til den gamle leiligheten vår for å vaske ut og sånn. Jeg får ikke lov å være med, siden jeg bare spyr hele tiden.. :sjenert:

Er så sliten for tiden at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Eksamen, flytting og graviditet passer IKKE sammen! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si at jeg heier på deg Iril - som står på med flytting og eksamen oppi den spyinga... Så flink du er!!!!! :jepp:

Spyr hele tiden selv jeg, så har full respekt for at du klarer å håndtere alle de tingene samtidig. Prøv å ta det litt med ro og ta vare på deg selv og den lille innimellom slagene da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvordan du klarer å ha alle disse ballene i luften. Jeg bøyer meg i støvet :pls: :pls:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snille dere er! :klemmer:

Men har jo ikke så mye valg egentlig. Flytte MÅ vi jo, det ble bestemt før vi ble gravide og jeg er veldig glad vi ikke blir boende der når vi får baby. Badet er knøttlite (og har en del mugg pga. fukt) og for å komme opp i leiligheten må man gå opp en snirklete trang trapp jeg aldri hadde orket å dra en barnevogn.. Så må se det positive i dette! :fnise:

Mannen gjør uansett det meste av arbeidet, han står på fra morgen til kveld og er sååå flink, og klager ikke et sekund. :rødme:

Eksamen MÅ jeg jo bare klare, har jo alt utsatt to av fire, så den siste vil jeg ta. Får ikke lest så mye som jeg skulle ønske, men får bare gjøre mitt beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt det er noen her som tenker praktisk i forhold til barn og bolig... Jeg tenker aldri så langt :sjenert:

Lykke til med resterende eksamen. Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 uker OG vi er "ferdige" med flyttingen! :hoppe:

Har jo all utpakkingen igjen da, men nå har vi i alle fall flyttet. Denne leiligheten er såååå fin, jeg hadde ikke sett den før, bare mannen min. Mye større en denn vi flyttet fra og ca halvparten i husleie.. :fnise:

Archee: Vi tenker alltid praktisk vi. Da vi kjøpte bil for snart tre år siden, valgte vi stasjonsvogn fordi vi ikke ville risikere å ende opp med en veldig upraktisk bil når ungen kom. Et vennepar av oss kjøpte ikke stasjonsvogn, og har nå knapt nok plass til ungen sin i den, men de har ikke råd til ny fordi de har mer lån enn bilen er verdt. Den situasjonen ville vi ikke havne i. Så det lønner seg ofte å tenke praktisk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 uker allerede jo! :hoppe: Bare en uke igjen så er du over den magiske grensen! Og så blir formen forhåpentligvis bedre også. :)

Så deilig å være ferdig med flyttingen, og at du er fornøyd med leiligheten! Føler nesten vi er litt i samme situasjon selv om vi bare har flyttet hjem igjen da. :fnise: Men nesten alt er jo forandret til det bedre her, så føler vi har flyttet inn i ny og flott leilighet. :) Har igjen å pakke ut og sette på plass tingene vår vi og, synes sånt er litt gøy jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 11 uker og ferdig med flytting! :hoppe:

Så deilig! Da kan du iallfall slappe litt mer av når alt av ting er i riktig leilighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte til min nye fastlege for å bestille time i morges, og fikk time i dag! OG han hadde UL-apparat, så vi har sett et helt perfekt lite mirakel som turner rundt i magen min!!! Det hadde jeg ikke trodd da jeg våknet i morges..

:strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så morro! :D Da får du kanskje UL hver gang du er hos han da?

Jeg syns bare det var sinnsykt sprøtt å se at lille knøttet faktisk bevegde seg som bare det inni der uten at jeg kjente noen ting! Veldig gøy! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler egentlig ikke behov for det, dessuten hadde han så dårlig UL-apparat at vi ikke så noe særlig som var spennende for meg uansett. Men når jeg kommer lenger ut i svangerskapet og kanskje opplever lite liv og sånn, da er det jo greit å bare "stikke innom" legen. Virket som om det var ganske vanlig at man fikk time på dagen der, så det er jo bra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med ultralyd!! Var det utvendig eller innvendig?? Skulle ønske min fastlege hadde ul-apparat også!! Du er heldig!

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med ultralyd!! Var det utvendig eller innvendig??

Utvendig heldigvis. Det hadde jeg 6+5 også, så jeg er heldig. Har ikke hatt innvendig UL siden jeg fikk Pergo i høst. Grudde meg jo sånn til utvendig UL pga. komplekser for magen, men det er bedre nå. Synes ikke det er en fest og en glede, men jeg overlever. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! Så moro å lese i dagboka di! 11 uker ja, virker så langt frem i tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjorde det for meg også. Var misunnelig på de som var 9 uker, for de var "ordentlig gravide". Nå er jeg jammen 2 uker lenger enn det, og sliter likevel med å føle meg "ordentlig gravide", selv etter to UL.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte til min nye fastlege for å bestille time i morges, og fikk time i dag! OG han hadde UL-apparat, så vi har sett et helt perfekt lite mirakel som turner rundt i magen min!!! Det hadde jeg ikke trodd da jeg våknet i morges..

:strix: :strix: :strix:

:rødme: Gleder meg... (har så mål å bli gravid veldig snart skjønner du... :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du har enkel tilgang til UL :jepp:

Kan jo bli veldig praktisk utover i svangerskapet :Nikke:

Du er jo snart over i 2 trimester tilogmed! Da er du ikke bare litt gravid lenger, men ganske så mye gravid :ler:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...